Mä haluan LAPSEN mutta olen vasta 20-vuotias!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun lähipiirissä on montakin jotka on jopa ihan teininä saaneet esikkonsa,ja kaikki on kyllä ihan vastuullisia vanhempia.
itse olin "jo" hilkkua vaille 22 kun poika synty,aiemmin en ois ollu valmis äidiksi mutta se taas ei oo iän sanelema juttu,vaan jokainen on yksilö ja sinä itse tiedät oletko valmis vai et.

mulla on opiskeluja vielä vuosi jäljellä ja oishan se mukava ollu kun ois kerenny valmistuu ennen lasta,mut onhan tuota vielä mooonta monta vuotta aikaa opiskella.mies sai vakityön just ennen ku lapsi synty ja vaikka on tosiaan vasta suoden päivät ollu töissä siinä paikassa ja palkkakin on lähes tulkoon alin mahdollinen niin kyllä me on ihan hyvin tultu toimeen,se on vaan valinta kysymys et mihin sitä rahaa laittaa..

niin mieki,ikää kohta 19vuotta,työharjoittelussa oleva avokki [tämän perheen ainoa ammatinhaltija] menee armeijaan kuukaus ennen laskettuu aikaa ja siltikin tuntuu et kaikki kyllä järjestyy.

täytän syksyllä 24v, mieheni on saman ikäinen(meillä 6vkoa ikäeroa). Ollaan nyt oltu 5 vuotta naimisissa ja kaksi lasta löytyy: vanhempi kohta 3v ja toinen 1v. Oltiin siis 18v kun mentiin naimisiin, 20v kun esikoinen syntyi. Molemmilla ammatti, mies käy töissä, minä kotona lasten kanssa. Ja omistusasunnossa asutaan.

Mä olin 20 kun tulin raskaaksi ekan kerran ja ihan harkitusti. Jokainen on valmis vanhemmuuteen silloin kun on, toiset nuorempana toiset vähän vanhempana. Ei kaikki kaipaa kymmenen vuoden irrotteluputkea silloin 20-30 vuotiaana, voi olla ihan onnellinen kun saa perustaa omaa perhettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nuori:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mikä siinä sit tuntuu pahalta?

Tuolla sanoinkin jo, että se yhteiskunnan negatiivinen asenne nuoria äitejä kohtaan. :(

kyllä se sama asenne taitaa olla äitiyttä kohtaan yleensä,muka koitetaan jauhaa et lapsia pitäs tehä jo nuorena mut eipä kuitenkaan kannusteta siihen kun tuetki on niin säälittävän pieniä :|

Yhteistyössä