Mä haluan komean ja mukavan miehen ja sille lapsen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yber"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="yber";24519765]Ai esim. Ruotsin kunkku ei ole Madeleinen isä? Ja Ruotsin Carl-Philip tulee saamaan rumia lapsia samoin kuin Englannin William? Ja miksi just pitäisi tyttö olla voi se olla poikakin![/QUOTE]

No luin Ilta-Pulusta tällaisen jutun joskus. Ehtaa laatujournalismia. Koetin vaan sanoa, että komeus ei ole niin tärkeää lastentekomielessä, koska se periytyy huomattavasti kierommin kuin kauneus.

No luin Ilta-Pulusta tällaisen jutun joskus. Ehtaa laatujournalismia. Koetin vaan sanoa, että komeus ei ole niin tärkeää lastentekomielessä, koska se periytyy huomattavasti kierommin kuin kauneus.

Niin onkohan kuin suuri otanta? =) Luulen että se periytyy ja komeushan oli hankalammin periytyvä. Ainahan täällä mainostetaan sitä miten alfaurokselle kantsii lapset tehdä. Itsekin haluan alfa urokseni!

[QUOTE="yber";24519861]Niin onkohan kuin suuri otanta? =) Luulen että se periytyy ja komeushan oli hankalammin periytyvä. Ainahan täällä mainostetaan sitä miten alfaurokselle kantsii lapset tehdä. Itsekin haluan alfa urokseni![/QUOTE]

No alfauros ei ole sama kuin mukava. Alfauros on koppava ja vmäinen, tai sitten me puhutaan ihan erilaisista alfauroksista.

Ps. sori kun jankkaan, ei ole muutakaan tekemistä.

Yhteistyössä