Mä haluan heti töihin kun äitiysloma loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äm

Vieras
Vaativa lapsi ollut nyt ikää 6kk ja itkee päivät hampaita nuorempana koliikki yms.ollut hirveää aikaa.Ainoa juttu kun elokuussa loppuu äitiyslomani ettei minulla ole työpaikkaa.Olen kyllä tällä paikkakunnalla kysellyt kaupungin eri alojen johtajilta töitä ei ole,leipomoista ei ole,kaupoista ei ole,siivousfirmoista ei ole.Ammattia minulla ei ole.Mieheni mielestä voin jäädä kotihoidontuelle kunnes lapsi 3v mutta kun en halua.Haluan töitä.Haen niitä joka ikinen päivä ja monesta paikasta.En ole yhtään äiti ihminen minua ei kotona olo vauvan tai lapsen kanssa kiinnosta

sama tilanne. Pakko olla kotona ison lapsen kanssa, kun töitä ei ole.
En jaksaisi leikkiä enkä askarrella, ei yhtään minun juttuja nuo.
eikä hiekkalaatikko,e ikä toisten mukuloiden katsominen, mitä pakko tehdä, kun lapsi jo isompi ja tarvitsee kavereita.. ärsyttävää.

Hae toki töitä, jos siltä tuntuu. Pidä kuitenkin avoin mieli - kohta varmastin helpottaa! Lapsi alkaa oppia uusia asoita ja voit ehkä jopa nauttia lapsesi kanssa olosta.

Pidä huoli ystävyyssuhteistasi ja hanki myös äitikavereita. Harrasta - käy vaikka juoksemassa, saat happea, omaa aikaa, aikaa selvittää päätäsi.

Opiskelua kannatan! Saat paremman työn ja helpommin. Opiskellessa lapsi voisi olla vaikka osa-aikahoidossa.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja äm:
Ahdistaa jo valmiiksi kun tietää ettei elokuussa ole varmaan työpaikka ja pakkko olla kotona.

Mitä sie vielä sitä elokuuta ahdistelet? Nyt tulee kesä lapsi kasvaa ja helpottuu. Nautti lapsen kanssa ajasta äläkä murehdi syksyä. Kyllä ne asiat lutviutuu. Seuraat paikkakunnan työtilannetta, mutta älä stressaa!

Alkuperäinen kirjoittaja äm:
Opiskelu ei ole mun juttu,haluan saada omaa rahaa ja saada aikuiskontakteja ja olla pois kotoa ettei aina lapsen kanssa.

Entäs aikuisopisto? Siellä saisi aikuiskontakteja... Kyllä nykypäivänä täytyy jokin koulutus olla.

Yhteistyössä