Mä haluan elämän, kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Missä niitä myydään?
Juu, oma vika kun ei ole kavereita... Mua vaan hatuttaa kun miehellä on omia menoja, ja se voi käydä frendien kanssa baareissa tai kahvilla, sen puhelin piippaa ja se pääsee kaikille risteilyille jne työn puolesta.
Mäkin saisin käydä, mutta ei yksin viitti missään notkua. Kaikki frendit on jääny, uusia en oo saanu ku ei noi mammakerhot oo koskaan innostanu. Kohta jos kurssille pääsis, niin vois ehkä jotain sieltä löytää. Mut oon niin pirun huono pitämään yhteyttä...
Anteeks valitus. Tää on vaan aika väsyttävä tilanne taas vaihteeks.

mulla on sama homma et miehellä on enemmän kavereita kuin mulla ja nekin on sen duunikavereita ja mulla on muut kamut kauempana joten oon aikas paljon tytön kans kahden =) mies aikas usien menossa kavereittensa kanssa mut toisaalta et menee ettei oo koko ajan kotonakaan....mut huomaa tytöstä että on enemmän mun perään kuin isänsä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
tohon ei oikeen muuta voi sanoa, kuin et pitäkää ihmiset ystäviin yhteyttä, ei ystäviä koskaan ole liikaa =)

Mulla ei kouluaikanakaan ollu ku kaks ystävää, toinen hukku huumehöyryihin ja toisen kanssa meni välit poikki. Kavereita on tullu ja menny.
Nyt ei ole enää edes niitä kavereita...

Yhteistyössä