mä haluaisin oman vauvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tete91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tete91

Vieras
ajattelin aloittaa ihan uuden keskustelu ketjun tänne :)
eli haluaisin oman vauvan :)

tämän hetkiset tietoni:

mulla alko tänään menkat (vähänlaiset, yleensä runsaammat..). mut voisinko olla silti raskaana ku mun mahaan koskee vasemmalta puolen noin navan kohdalta sitä on jatkunut perjantaista asti. laskin netistä että olisin neljännellä viikolla raskaana jos olen ja eikö sillo tule vähän veristä vuotoa ku munasolun kiinnittyy kohdun seinämään joitakin pieniä verisuonia rikkoutuu samalla. mulla on aika epäsäännölliset menkat ja sen takia jouduin aloittaa terolut- kuurin ja olen syönyt niitä kaks kuukautta. mun rintoihin koskee välillä aika paljon ja tuntuu että olen kokoajan väsynyt ja näläinen. jos nousen ylös jostain tai niistä nenääni niin mahaan vihloo ja sitä vihloo vaikka en tee mitään. välillä on sellainen etova olo..

onko mahdollista että olisin raskaana vaikka syön terolut lääkkeitä ja tänään alka verta tulemaan? vai kuvittelenko olevani raskaana koska haluan niin paljon olla äiti?

millon kannattaa tehdä raskaus testi?

Jos esikoisesta haaveilet, niin tuu tuonne esikoinen vuodelle 2012 ketjuun, sinne kyllä sopii. Siellä on samassa tilanteessa olevia ja samojen asioiden kanssa pähkäillään ja vauvaa toivotaan.

Yhteistyössä