Mä halua tälläiset kengät!!!PAKKO osta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei,
Mä sain alla olevan sähköpostin kun liityin tuon kaupan postituslistalle.
Sieltä saa nyt -25% alennusta kaikista tuotteista parin päivän ajan tuolla
alla olevalla koodilla.

TOIMI NOPEASTI, TARJOUS VOIMASSA VAIN SUNNUNTAIHIN 30.9.2007 SAAKKA

25 NOPEIMMALLE TILAAJALLE LISÄKSI WALTER DE CAMPIN FETISSIKIRJA
KAUPAN PÄÄLLE. (arvo 9 euroa)

http://www.joyboots.fi

---------------------------------------------------------------------

Hyvä JoyBoots.fi verkkokaupan postituslistalle liittynyt.

Meillä on nyt ilo tarjota Teille JoyBoots.fi verkkokaupan ensimmäinen
SHOKKITARJOUS!

SAATTE ALLA OLEVALLA KOODILLA -25% ALENNUKSEN KAIKISTA TUOTTEISTA, ETU
KOSKEE MYÖS TARJOUSTUOTTEITA.

Tarjouskoodi: VQ7UPLN3
Tarjouskoodin alennus: -25%
Tarjouskoodin voimassaoloaika: 30.9.2007 saakka

25% alennuksen saa syöttämällä yllä olevan koodin kassalla kohtaan
Alennuskoodi.

Tervetuloa ostoksille!

Minä käpyttelen joskus iltaisin 15 cm koroilla (pvc saappaat) miehen edestä
kun se makoilee sohvalla, ei muuten makoile enää sen jälkeen.
Ainakaan yksin ;-)

Ei ne olekaan ulkoilikengiksi tarkoitettu, mutta ostin toiset matalakorkoisemmatkin ja kyllä niillä kävelee ihan ulkonakin,

l_demonia_Kink.jpg

auttakaa muo... mä oon viime päivinä kuolannu ton howcool.com:n kenkien perään. miten sieltä saa tilattua niitä ilman luottokorttia? osaako joku neuvoa????

miulla on hieman eri maku kenkien suhteen :D

http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/product_info.php?cPath=18_1&products_id=86

http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/product_info.php?cPath=18_1&products_id=289

siis oikeesti, missä te käytätte noita kenkiä??? minulla ei ainakaan ole juhlia tai menopaikkoja minne pokkana vois yhdetkään noista täällä linkitetyistä kengistä laittaa... ja eihän minnekään baariin voi tuollaisia korkokenkiä laittaa näin syksyllä. jäätyy jalat- vai sukkahousujako te tuollaisten kenkien kanssa käytätte.

Kyllä noilla kävellä voi. Ja ovat kaiken päälle melko hyviäkin siihen. Suurin osa. Toki vaatii sen, että vähän osaa koroilla kävellä.
Ja noita nyt voi käyttää missä tahansa. Ja kyllä kengät kävelyyn on tarkoitettu.

Ja ottakaan huomioon howcoolista tilattaessa, että toimituskulut Suomeen ovat +50? ja ostosumman ja toimituskulujen yhteissummaan tulee vielä päälle tulli. En muista montako prosenttia se kokonaissummasta on. Enkä usko että saa tilattua ilman luottokorttia? En oo ite ainakaan koskaan tilannut kuin luottokortilla tuolta.

Siis anteeksi,mutta onko nyt kyseessä se sama henkilö,joka joka toinen päivä vinkuu täällä töitä,vaikkei ole ammattia ja kun rahat ei riitä ja sitten joka toinen päivä tekee aloituksia,mitä haluaa-kenkiä,uuden tukan jne.Siis kannattaisiko hieman ajatella...?Halut on kyllä kovat,mutta kun mikään työ ei tunnu kelpaavan.Niinkuin eilen,hissipojan työssä voi tulla kylmä,kun on talvi ja pakkasta.Haloo,tottakai voi.
En ymmärrä,en en en.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Siis anteeksi,mutta onko nyt kyseessä se sama henkilö,joka joka toinen päivä vinkuu täällä töitä,vaikkei ole ammattia ja kun rahat ei riitä ja sitten joka toinen päivä tekee aloituksia,mitä haluaa-kenkiä,uuden tukan jne.Siis kannattaisiko hieman ajatella...?Halut on kyllä kovat,mutta kun mikään työ ei tunnu kelpaavan.Niinkuin eilen,hissipojan työssä voi tulla kylmä,kun on talvi ja pakkasta.Haloo,tottakai voi.
En ymmärrä,en en en.

Ja samainen tyyppi sitten valittelee masennustaan =(

Yhteistyössä