Nyt alkaa tuntua että verensokeri laskee.. pitääpi hakea yöpalaa ja syödä se teidän seurassa ja sitten tyhjentää pesukone ja mennä nukkumaan. Otan 2vee neidin mun viekkuun ku mies on sairaalassa niin en halua nukkua yksin
Mitäs sitä söis.. jotain voileipää varmaan, paahdettuja ruispaloja kera oivariinin, juuston ja tomaatin ja marjateetä
Mitäs sitä söis.. jotain voileipää varmaan, paahdettuja ruispaloja kera oivariinin, juuston ja tomaatin ja marjateetä