Mä haen yöpalaa...

PrincessOfAcco

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
1 719
1
36
Nyt alkaa tuntua että verensokeri laskee.. pitääpi hakea yöpalaa ja syödä se teidän seurassa ja sitten tyhjentää pesukone ja mennä nukkumaan. Otan 2vee neidin mun viekkuun ku mies on sairaalassa niin en halua nukkua yksin :(

Mitäs sitä söis.. jotain voileipää varmaan, paahdettuja ruispaloja kera oivariinin, juuston ja tomaatin ja marjateetä :p
 
no mulla tää raskaus tekee sen että ei tee mieli mitään epäterveellistä tai rasvasta. Oivariinia käytän, mutta maidon vaihdoin rasvattomaksi ja syön kuheesti kaikkea raikasta salaattia, hedelmiä yms.. ja kaikki öljynen on vaan ällötys.. pitsaa en vois ajatellakaan just nyt, mut nyt meen ja tuun pian takas
 
Mun alko nyt tekemään mieli jotain hyvää teetä... Esikoista kun odotin niin heräsin usein yöllä siihen että teki mieli early grey- teetä. Ja se himo ei mennyt ohi ennen kuin heräsin ja keitin itselleni sitä teetä. :D Raskauden jälkeen kuvotti koko early grey.
 

Yhteistyössä