mä en ymmärrä tuota miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amppari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"amppari"

Vieras
jos valitan sille joskus siitä ettei se osoita tunteitaan eikä koskaan kerro että rakastaa on aika sata varma homma että sinä iltana on luvassa seksiä. onhan se toki hemmetin hyvää niin hyvää ettei sen jälkeen enää kehtaakaan nalkuttaa mistään. mutta eikö se osaa osoittaa tunteitaan millään muulla kun seksillä?

Mulla samanlainen mies. Jos seksi ei olis näin upeeta niin olisin jo lähtenyt lätkimään :D
Ei vaan, joillekin miehille seksi on rakkauden osoitus Hienoa, että miehesi on tällainen ja antaa sinun nauttia ja huolehtii varmasti tarpeesi tyydytetyksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23507810:
millä tavalla itse näytät tunteitasi sille? ettei vaan mies osoita samalla tavalla ku mitä hänelle osoitetaan..

no en minä ainakaan tunteitani seksin kautta osoita, toki mulla on tunteet mukana kun rakastellaan... mutta harvemmin aloitetta seksiin teen.. ihan vaan sanoilla ja pienillä mukavilla teoilla arkipäivässä yritän välittämistä osoittaa....

Vika ei ole miehessä, vaan kyseessä on miessukupuolen ominaisuus. Eli mies pääsee käsiksi syvimpiin tunteisiinsa seksin aikana. Muistan joskus ihmetelleeni miksi vaimo ei kovin arvostanut seksiä, vaikka se minun mielestäni osoitti rakkautta ja samalla tuli hellittyä paljon.

Yhteistyössä