Mä en ymmärrä niitä jotka yhdistää hameen ja legginsit, pakko olla kintuissa jotain vikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nimetön"

Vieras
tai on jäänyt sääret ajamatta tai jotain. Mä en edelleenkään ymmärrä sitä yhdistelmää, jos on kauniit sääret niin miksi pitää heittää jotkut hemmetin kalsarit sinne hameen alle?!

Mulla taas siksi, että kun on tämmöset tukevammat reidet, niin en tykkää kun ne hinkkautuu mekon alla yhteen ja paljas nahka hikoaa. Legginsit pitää miellyttävästi olon hiettömänä. capri-pituus on kiva, täyspitkiä harvemmin tulee pidettyä mekon kanssa.

Mä en "osaa" olla hameen kanssa, nousta autosta siveästi vilauttelematta jne.:D Siks käytän yleensä lyhyempien hameiden kanssa leggareita, tosin pidän hameita harvoin muutenkin.

Sitä paitsi, minusta ne on ihan kivan näköset.

Mä pidän sellasia capri-pituisia, kangas on sellasta "sukkahousukangasta" 60den. Ja pidän siksi, koska mun jalat on niin rumat,eikä niihin oo ikinä tarttunu aurinko...Ja näyttäsin idiootilta ilman ku oon läski ja persjalkanen. Saan kyllä oudoksuvia katseita osakseni, mutta ei oo muutakaa mitä mun kokoselle voi laittaa päälle! Että siks.

Minulla on kintuissa vikaa, ensinnäkin minulla on rumat polvet ja toisekseen kesät talvet todella huono ja arpinen iho, leggareiden kanssa minäkin voin hyvillä mielin pitää kesällä hameita..

Niin kyllähän se on pakko olla niin, että nuorilla hoikilla naisilla on sääris vikaa eikä missään nimes kyse voi olla siitä, että tuo on muotia.

Kyllä joitakin sitten jaksaa riepoa legginsit. Toisaalta ihan kiva, että ei elämän ongelmat ole tuon vakavempia.

Ja ei, en käytä legginsejä.

En mäkää kaikkea ymmärrä. Esim niitä jotka tekee tällaisia threadeja
Hz55TL
Zqsbd3
pbctMC
1Ir00C
xxZyE5
FxGiUm
XpjH6O
2diKrg

Viimeksi kun olin ilman legginsejä, mulle tultiin baaroissa kuvailemaan minkä väriset pikkarit mulla on, jokaista yksityiskohtaa myöten. Vaikka kuinka yritin siveästi olla, enkä huomannut vilauttelevani. Joten ihan tästä syystä on ne legginsit ettei alushousut vilahda.

Olen hoikka, todella hoikka ja pitkä mutta jostain kumman syystä olen perinyt isoäitini tukkijoki reidet ja perseen jota häpeän aina. Hyllyvä selluliitti ja paksut reidet joita olen yrittänyt himolenkillä rääkätä pois vartalostani mutta jotka vain ovat ja pysyvät, laihduttaa kun en kamalasti voi tai tulee anemia tms. Hameiden alla tykkäänkin pitää sukkahousuja/leggareita koska silloin ei tarvitse vatvoa näkyvätkö rumat jalkani kaikelle kansalle vai ei. Tosi hemaisevaa näytellä persettä ja paskoja jalkojani kaikille kun ne eivät ole nättiä nähnytkään.

Yhteistyössä