mä en ymmärrä mun miestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen vaimo

Vieras
se on aina ollut ns."oman tiensä kulkija" ja aikanaan se oli helvetin suuri juttu kun me alettiin seurusteleen, kaikki oli sitä mieltä et sitä miestä ei yksikään nainen saa rauhoittumaan.
no, minä sain. osittain.
hyvä mies se on, käy töissä, on uskollinen ja luotettava (niiltä osin et sille voi puhua asioistaan luottamuksella), se tekee kotitöitä ja hoitaa asioita, hellii ja huomioi. MUTTA. HELVETIN ISO MUTTA. se tekee ns.katoamistemppuja.
se ei osaa ilmoitella itsestään, se ei ilmoita jos joutuu jäämään ylitöihin tms. vaikka tasan tietää et mä oon huolesta soikeena kotona kun äijää ei näy.
no, tänään se teki taas perinteiset mitkä se tekee valehtelematta lähes joka päivä.
sanoi klo19 et lähtee kauppaan. okei, 20minsan reissu. no, mies kotiutui 20.30 ja ilmoitti et lähtee tankkaan mun auton (bensaluukku jäässä, en saanu ite auki). tankkireissulle lähti siis samantein sillon 20.30 ja se ei vieläkään ole tullut kotiin. ja mä siis tiedän missä se on..
vittu se tekee tätä koko ajan. KÄY äkkiä jossain ja joka reissu kestää vähintään 2h.
nytkin toi kaupasta tortillatarpeet ja mä tein tortillat sillee et aattelin et ne on valmiit kun se tulee tankilta, mut sinnepähän kuivu herran tortillat ja taas söin yksin. sammutin kynttilät ja vein hierontaöljyn takaisin lipaston laatikkoon.
tästä on puhuttu, puhuttu, puhuttu ja puhuttu ja aina se sen pari päivää on joko menemättä tai ilmoittaa mihin menee ja sit menee taas tähän.
ei riitä 1000 kertaa et oonkin joutunu syömään yksin, katsomaan leffan yksin...
mä en jaksa. yks ainoa miinus koko miehessä ja se onkin sitten saatanan pitkä et täyttää melkein kokonaan sen toisen vaakakupin.
mä en enää tiedä mitä tehdä.
kiitos jos jaksoit lukea..

Et voi tehdä mitään.

Tuo on miehesi ominaisuus, aivan kuten muutkin luonteenpiirteet eri ihmisillä.

Tiesit tuon kun aloitte seurustella, tiesit tuon kun muutitte yhteen.
Ottamalla tuon miehen hyväksyit sen ja sen kanssa on nyt elettävä

mä olen muuttunut ihmisenä "väkisin", olen vähentänyt mun tapaamisia likkakavereiden kanssa ja yritän huomioida miestä kysymällä siltä aina et mitä jos menisin sillon ja sillon. mä olen muuttunut tän asian suhteen koska rakastan ja ajattelen sitä ihmistä, mutta kohta loppuu ja alan mennä samanlailla. se on sit soronnoo tälle parisuhteelle.

Tosi inhottava tilanne ja vähän ajattelematonta ja sellaista käytöstä josta jopa loukkaantuisi, mutta toisaalta, kuten edellä kirjoitti, niin tiesit tuon jo silloin seurusteluajoilta hänen tavakseen.

Voit siis alkaa elää elämääsi vapaammin - ei niin sidottuna häneen ja hänen menemisiinsä. Ja sitten kun sovitte, että teette jotain yhdessä niin joka kerta teet sen niin selväksi, että nyt ei sitten livistetä. Jos jatkaa silti tuota niin voihan aina suhteesta erota - jos siis kyseessä ei ole aviomies.

Koitappa tehdä itse samoin. Lähe johonkin ja katoa koko illaksi. Et puhu mitään...

Tuossa on kyllä jotain hämärää. Uskollinen vai, oletko varma? Toisena tulee mieleen pirin käyttö. Tutulla käsi just noin. Mies katoaa omiin juttuihin aina vähän väliä tunneiksi. Se oli käyttänyt puoli vuotta amfetamiinia! Ja tämä tyttö luuli miehen pettävän tai jotain, kun oli muuttunut ja valvoi yökausia tai sitten nukkui vuorokauden putkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Koitappa tehdä itse samoin. Lähe johonkin ja katoa koko illaksi. Et puhu mitään...

Tuossa on kyllä jotain hämärää. Uskollinen vai, oletko varma? Toisena tulee mieleen pirin käyttö. Tutulla käsi just noin. Mies katoaa omiin juttuihin aina vähän väliä tunneiksi. Se oli käyttänyt puoli vuotta amfetamiinia! Ja tämä tyttö luuli miehen pettävän tai jotain, kun oli muuttunut ja valvoi yökausia tai sitten nukkui vuorokauden putkeen.

on varmasti uskollinen, jättää ennenkun pettää eikä takuulla käytä aineita. mä todella tiedän missä se on näinä iltoina kun katoaa eikä siihen liity naiset eikä huumeet, ei edes alkoholi...

Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen vaimo:
on varmasti uskollinen, jättää ennenkun pettää eikä takuulla käytä aineita. mä todella tiedän missä se on näinä iltoina kun katoaa eikä siihen liity naiset eikä huumeet, ei edes alkoholi...

Mistä tiedät ja missä mies sitten on? Eikö hänellä ole kännykkää, että voisit soittaa ja muistuttaa kotiinpaluusta?

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Tosi inhottava tilanne ja vähän ajattelematonta ja sellaista käytöstä josta jopa loukkaantuisi, mutta toisaalta, kuten edellä kirjoitti, niin tiesit tuon jo silloin seurusteluajoilta hänen tavakseen.

Voit siis alkaa elää elämääsi vapaammin - ei niin sidottuna häneen ja hänen menemisiinsä. Ja sitten kun sovitte, että teette jotain yhdessä niin joka kerta teet sen niin selväksi, että nyt ei sitten livistetä. Jos jatkaa silti tuota niin voihan aina suhteesta erota - jos siis kyseessä ei ole aviomies.

kai aviomiehestäkin voi erota ihan samalla lailla

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
No missa se on? Sanoit etta tiedat missa se on? Missa se kay?

asutaan todella pienessä alle 5000 hengen kunnassa ja täällä ei ole mitään kahviloita eikä mitään. no, tänne avattiin pubi joka on arkisin auki 16-23 ja pidempään jos porukkaa riittää. se on monien vuosien tauon jälkeen eka paikka missä näkee kavereita ja missä mäkin usein iltaisin käyn kahvilla tai siiderillä näkemässä tuttuja. siellä sekin on. ja kyse ei ole mistään räkälästä tai siitä et siel käytäis vetämässä perseet vaan se on sellainen pienen tuppukylän "kohtaamispaikka". en tiedä osasinko nyt selittää.

Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:

Mistä tiedät ja missä mies sitten on? Eikö hänellä ole kännykkää, että voisit soittaa ja muistuttaa kotiinpaluusta?

mun ylpeys ei anna periks alkaa vinkumaan sille et heti kotiin.

asutaan todella pienessä alle 5000 hengen kunnassa ja täällä ei ole mitään kahviloita eikä mitään. no, tänne avattiin pubi joka on arkisin auki 16-23 ja pidempään jos porukkaa riittää. se on monien vuosien tauon jälkeen eka paikka missä näkee kavereita ja missä mäkin usein iltaisin käyn kahvilla tai siiderillä näkemässä tuttuja. siellä sekin on. ja kyse ei ole mistään räkälästä tai siitä et siel käytäis vetämässä perseet vaan se on sellainen pienen tuppukylän "kohtaamispaikka". en tiedä osasinko nyt selittää.

Siis istuu pubissa, puhumatta sulle mitään ja sinä tosissaan uskot, että ei siinä mitään muuta ole. Siis ei petä. Miten hyväuskoinen voi olla? Vai onko sulla pubissa vakooja, joka vahtii miestä...

Alkuperäinen kirjoittaja VT:

Juu, tää kiinnitti munkin huomioni... :whistle:

Sillä siis kiinnostaa tavata kavereita ennemmin kuin sinun kaa olla. Ok. Kuten aikaisemmin kirjoitin niin suosittelen elämään itse yhtä vapaasti ja teet asioita mitä haluat ja koitatte sopia ne yhteiset tekemiset sitten erityisen tarkasti :-).

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Kyllä tossa nyt on jotain takana, mistä sä et tiedä yhtään mitään..sori.

no ei tasan ole. mä niin tiedän 100% varmuudella keitä siel kuppilassa on ja mikä siellä on meininki. sori.
se on sopivasti tankkaus- ja kauppamatkojen varrella, siit ehti näät kenen autot on pihassa ja siihen on niin helppo kurvata auto parkkiin jos siel on jonku tutun auto ja mennä jauhaan paskaa.
oikeasti tiedän, en ole naiivi sinisilmänen idiootti.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja VT:

Juu, tää kiinnitti munkin huomioni... :whistle:

Niin, no mie nyt aattelen vaan näin, et aviomiehestä eroamiseen pitää olla enemmän "syytä" ku tuommonen oman tiensä kulkeminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:

Siis istuu pubissa, puhumatta sulle mitään ja sinä tosissaan uskot, että ei siinä mitään muuta ole. Siis ei petä. Miten hyväuskoinen voi olla? Vai onko sulla pubissa vakooja, joka vahtii miestä...

voin väittää et TUNNEN. en ainoastaan tiedä, van TUNNEN 99% asiakkaista ja koko henkilökunnan. tää on tosiaan helvetin pieni paikka jossa kaikki tuntee toisensa. sitä ei ehkä voi ymmärtää jos itse on kotoisin isommasta paikasta..

Yhteistyössä