Mä en ymmärrä, mitä "isättömyydellä" tarkoitetaan ja miksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keimo

Vieras

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1664523

Koska eihän ole olemassakaan isättömiä lapsia, on vain vastuuttomia äitejä ja vastuuttomia isiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keimo:
Koska eihän ole olemassakaan isättömiä lapsia, on vain vastuuttomia äitejä ja vastuuttomia isiä.

Ai jaa, no kyllä mä vaan olen isätön kun isä kuoli kun olin vauva. Vai oliko isäni vastuuton kun meni ja kuoli?

kukaan lapsi ei ole isätön, mutta isästä ei ole tietoo niin sillon puhutaan isättömästä lapsesta. ei toki kukaan kyllä pyhästä hengestä vielä oo alkuaan saanut:D

Alkuperäinen kirjoittaja No tota öh.:

Ai jaa, no kyllä mä vaan olen isätön kun isä kuoli kun olin vauva. Vai oliko isäni vastuuton kun meni ja kuoli?

No ethän ole isätön! On sulla isä, mutta se on kuollut.

Alkuperäinen kirjoittaja juju:
kukaan lapsi ei ole isätön, mutta isästä ei ole tietoo niin sillon puhutaan isättömästä lapsesta. ei toki kukaan kyllä pyhästä hengestä vielä oo alkuaan saanut:D

Yksi hölmö taisi kyllä tuonkin aikanaan uskoa.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja juju:

Yksi hölmö taisi kyllä tuonkin aikanaan uskoa.... :whistle:

Ei Joosef ollut hölmö, vaan rakastunut. :) Tuki rakastaan niin myötä- kuin vastamäessäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja No tota öh.:
No ethän ole isätön! On sulla isä, mutta se on kuollut.

Ei ole, ei ole ollut huoltajani, en ole nähnyt häntä en mitään. Joten olen isätön.Piste.

Mä en tajua muiten voit väittää olevasi isätön. Luuletko olevasi joku luonnonoikku vai?

Yhteistyössä