mä en ymmärrä miksi mun mies ei viihdy kotona.. alkaa jo suututtaa ja se vaan pahentaa tilannetta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh????

Vieras
tulin tänään töistä kaupan kautta rättiväsyneenä kotiin ja mies oli pihassa tupakalla. jotain pientä siin puhuttiin ja menin purkaan kauppakassit kun kuulin auton äänen ja sillä reissulla mies on vieläkin. eli ollu viidestä asti.
mä en jaksa tätä, se ei oo yhtään kotona!! mä kaipaan sitä ja oon sen sille sanonutkin, sit se pörröttää mun hiuksia, antaa suukon ja sanoo tyyliin "hölmö, tässähän mä oon.."
en ole nalkuttava ruikuttaja, en vaadi siltä asioita, en kysele sen menoista enkä rajoita niitä ja mä en ymmärrä.
mä olen 99% varma, että mistään toisesta naisesta ei ole kyse, mutta en ymmärrä miksei se viihdy kotona. olen niin kateellinen niille joiden miehet viettää kotona aikaa puolisonsa ja lasten kanssa.
tällä(kään) viikolla se ei ole ollut YHTÄÄN iltaa kotona ja sit se ihmettelee miksi mä olen sille lyhytsanainen ja vaisu.
olen sille tästä puhunut, mutta se vaan katsoo mua pilke silmäkulmassa ja pitää mua ihan hassuna. ja mua VITUTTAA.

Kuulostaa siltä, että omat menot ovat miehelle perhe-elämää tärkeämpiä. Jos sinusta asian ei kuulu olla niin, voi olla helpompi elää omaa elämää lasten kanssa. Niin minä tekisin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Kuulostaa siltä, että omat menot ovat miehelle perhe-elämää tärkeämpiä. Jos sinusta asian ei kuulu olla niin, voi olla helpompi elää omaa elämää lasten kanssa. Niin minä tekisin. :(

siis heti pitääs olla eroamassa?? ihmekkäs kun avioeroja syntyy niin paljon, kun asioita ei osata selvittää. ja ap: kysy mieheltäsi miksi ei halua olla kotona? tai voisitko suunnitella jonkun yhteisen reissun miehelle yllätykseksi,? ja piristää hieman suhdettanne,? ohan se niin kun suhde menee arjen mukaan vaan, nin kyllähän se tympii, sitä pitää vaan keksiä jotain kivaa yhdessä, leffailtaa. ihan mitä vain? otatko itse kuinka huomioon miestäsi arjessa?niinkuin ihan rehdisti?

juu ei meillä.. mä oon miehen ensimmäinen parisuhde ja vaikka ollaan 5v oltu yhdessä, niin sille ei mee tietyt asiat jakeluun..... se ei vaan osaa ilmoittaa jos jää ylitöihin ja on ihan hoomoilasena kun mä olen vihainen sen kotiuduttua kun olen ollut huolesta mutkalla tai jos oon soittanu sille hädissäni ja suutuksissani kun sitä ei kuulu kotiin...
se painattaa kavereillaan ja nytkin on hyvin todennäköisesti mun vanhempien luona kun on lähdössä reissuun huomena mun isän kanssa, mutta....!!!!
aina se on ollu levoton menijä, mutta mä en jaksa..... mä oon aina se joka jää kotiin lapsen kanssa, mäkin haluan joskus mennä ja olla tuntikausia jossain hevonkuusessa!!!!
tunnen itseni ihan kynnysmatoksi, mutta mä en vaan ole nalkuttaja enkä osaa aikuista miestä laittaa ruotuun... en minä tiedä. sairasta.

Itse tekisin tuossa tilanteessa niin, että koppaisin nakerot kyytiin ja lähtisin vaikka viikonloppureissuun ilman miestä. Ihan sen kummemmin suunnittelematta tai selittämättä tai suuttumatta. Kai siinä jo vähän ikävä tulisi...

Voisitteko tehdä jotain kivaa yhdessä perheenä?

Tuo pistää silmään, että et halua rajoittaa tai kysellä mitään menoista.
Minä kyselen, totta helvetissä ja kerron itsekin omat menoni. On ihan normaalia tietää missä toinen on. Rajoittaminen on eri asia, mutta voi pyytää, että et nyt menis kun väsyttää tmv.
Tuo ei oo normaalia. Meillä iltasuunnitelmat tehdään yhdessä.
Eikä tartte olla nalkuttaja. Sinä teet miehelle "karkaamisen" helpoksi, kun et kysele mitään ja näytät vaan hapanta naamaa. Ei se parisuhde siitä kyllä ainakaan parane.
Ei ne miehet tajua, sano sille ja ottakaa tavaksi aina jutella illan menot, ehkä hänkin ymmärtää sitten kun sanot, että sinäkin haluaisit mennä jonnekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Itse tekisin tuossa tilanteessa niin, että koppaisin nakerot kyytiin ja lähtisin vaikka viikonloppureissuun ilman miestä. Ihan sen kummemmin suunnittelematta tai selittämättä tai suuttumatta. Kai siinä jo vähän ikävä tulisi...

Voisitteko tehdä jotain kivaa yhdessä perheenä?

Mä oon kerran tehny noin ku esikko ol pieni. Rupes vitsittämään ku ukko aina verstaalla ja mä lapsen kanssa. Buukkasin viikon täyteen tekemistä, mentiin paikasta toiseen muksun kanssa. En kummemmin selitellyt miehellä mitään, sanoin vaan että mennään sinne ja sinne, ollaan yks tai kaksi yötä, tullaan kun tullaan... En kysynyt kertaakaan että tuleeko mukaan tai että sopiiko että mennään, mentiin vaan. Viikossa meni perille ukolle ja rupes ottamaan mua huomioon. Muuttui ihan eri mieheksi ja onneksi sillä tiellä ollaan vieläkin.

Asiassa on kaksi eri kysymystä nytten. Eli toinen on ne omat menot, ja toinen on se että lähtee ilmoittamatta mitään. Ota kynä ja paperia, ja piirrät siihen kaks laatikkoa ja väännät rautalangasta, että ketään ihmistä ei saa kohdella niin, että menee ja tulee eikä kerro suunnitelmistaan. Hemmetti, lemmikeillekin sanotaan, että äippä lähtee nyt töihin heihei. Ja että hän saa kyllä mennä joskus ekstemporekin jonnekin, mutta ilmoittamatta ei ole asiaa lähteä mihinkään tai sitten tulee seurauksia. Sitten sovitte, että mitkä ne seuraukset on, kunnes oppii.

Jos ei opi vieläkään, niin sitten alat itse hurautella sillä autolla tiesminne ja tosiaan välillä käyt vaan kioskilla ja välillä lähdet muksujen kanssa päiväkausiksi pois sanomatta mitään. Kyllä sit tosiaan on jo jotain fyysistä vikaa päässä jos ei vieläkään ymmärrä sen jälkeen.

pitkä keskustelu takana ja sanoi ymmärtävänsä.
aamulla heräsin, niin oli lähtenyt jonnekin autolla. ei mitään lappua missä on ja kun yritin soittaa et onko antanut koiralle aamuruuan, niin ei vastannut. olen ollut hereillä 3h.
että se siitä sitten.

Laita viesti sille ukollesi, että jos ei ala vastaamaan/soittamaan ja kertomaan MISSÄ ON >REHELLISESTI, niin sä otat ja lähdet etkä taaksesi tuijottele. Nyt on ukolla valinnan paikka, tee se selväksi hänelle. Joko hän ja hänen retkensä, tai sitten kertoo sinulle ja viettää enemmän kanssasi aikaa. Jos toinen vaihtoehto ei miellytä, sinä lähdet.

eipä näy miestä kotona, ei oo näkyny koko päivänä. remppa levällään odottaa tekijäänsä ja tää vaan hilluu pitkin ja poikin.
laitoin sille viestin, että "jos ei seura kelpaa, niin voidaan me muuttaa poiskin, mä en jaksa tätä". ei oo vastannu mitään.
koitan täällä pidätellä itkua kun lapsi vielä hereillä....

Ei millään pahalla mutta kuulostaa siltä että sillä toinen nainen! mun mies ei ikinä lähtis sanomatta mitään, oikeestaan harvoin yksinään lähteekään yleensä ollaan koko perhe mukana...mä oisin jo eronnut tollasesta miehestä...

mulla vähän samanlainen tilanne,ja voin sanoa et vituttaa ja kovasti. ei oo mun mielestä oikein et mies menee koko ajan ja nainen on aina se kodin "orja",ja se joka jää lapsen/lasten kans kotiin. puhutteluun koko herra ja anna mennä oikeen kurkku suorana....

Yhteistyössä