Mä en yhtään keksi mistä vois tykätä 9-vuotta täyttävä tyttö. Osaatteko auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Meillä on esikoinen menossa huomenna kaverisynttäreille ja juhlakalu on tosiaan 9v. täyttävä tyttö. Ja mä en yhtään osaa keksiä että mistä tuon ikäiset tytöt tykkää. Pelkään että ostan jotain ihan älyttömän lapsellista tai sitten muuten vaan tylsää.

Mä oon yleensä ostanut kaverisynttäreille 10-15?:n lahjoja. Mitä tuolla summalla vois ostaa?

Kiitos vinkeistä :flower: . Täytyy vielä kysyä pojalta että mitä hän kehtaa tytölle lahjoittaa :D. Meillä kun pojan mielestä tytöt on edelleen ihan yök, niin saattaa olla että esim. koru EI ole lahja jonka poika suostuu antamaan :D.

Lahjakortti olis ainakin sopivan neutraali ja täällä meidän paikkakunnalla on Seppälä. Vois sinne ostaa sen kortin. Tai sitten just jotain kyniä ja kumeja. Ja siis ilmeisesti nuo Hannah Montanat ja muut on nyt pop-juttuja, vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kiitos vinkeistä :flower: . Täytyy vielä kysyä pojalta että mitä hän kehtaa tytölle lahjoittaa :D. Meillä kun pojan mielestä tytöt on edelleen ihan yök, niin saattaa olla että esim. koru EI ole lahja jonka poika suostuu antamaan :D.

Lahjakortti olis ainakin sopivan neutraali ja täällä meidän paikkakunnalla on Seppälä. Vois sinne ostaa sen kortin. Tai sitten just jotain kyniä ja kumeja. Ja siis ilmeisesti nuo Hannah Montanat ja muut on nyt pop-juttuja, vai?

joo tosiaan jos poika lahjan antajana ni tuo lahjakortti tai muu esim askartelu sälä on varmasti neutraalein vaihtoehto.. tai sit joku cd

Meidän aikaan oli helppoa ;) Vietiin aina pakkaus jossa oli joku tosi iiiiiihanaaaa kirjepaperia ja kirjekuoria. Ties aina sitten kun niitä vaihdeltiin, että saan ainakin vaihtamalla yhdet myös itselle, kun sen veinkin lahjaksi. En oo kuullu, että nykyään ketään vaihtaa niitä. Mie ostan aina hesen lahjakortin on neutraali kaverille.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Meidän aikaan oli helppoa ;) Vietiin aina pakkaus jossa oli joku tosi iiiiiihanaaaa kirjepaperia ja kirjekuoria. Ties aina sitten kun niitä vaihdeltiin, että saan ainakin vaihtamalla yhdet myös itselle, kun sen veinkin lahjaksi. En oo kuullu, että nykyään ketään vaihtaa niitä. Mie ostan aina hesen lahjakortin on neutraali kaverille.

Mä en edes muistaisi käyneeni kaverisynttäreillä, enkä itsekään sellaisia pitänyt. Kouluun vietiin karkkipussi synttäreillä ja juhlapäivänä kävi muutama sukulainen täytekakulla kotona.

Nyt saa tuota esikoista kuskata aivan jatkuvalla syötöllä synttäreille. Nytkin nuo huomiset on lyhyen ajan sisällä neljännet synttärit ja parin viikon päästä on taas yhdet. Helppoa se on silloin kun juhlakalu on poika. Mä yleensä nakitan esikoisen itse valkkaamaan lahjan :D. Mutta tosiaan noiden tyttöjen kanssa mä olen aivan hukassa.

Hesen lahjakorttikin kuulostaa hyvältä idealta :flower: