Mä en voi sietää tota 1v9kk. lastani tällä hetkellä (ei tarvii lukea, purkaan vaan vähän itseäni)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mökkihöperö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mökkihöperö

Vieras
Sen pitäis nukahtaa 12-13 aikaan muuten tulee helvetillinen ilta ja en saa sitä nukkumaan päikkäreitä. Ja nyt sitten yritän saada sen pysymään hereillä vielä 19.30 saakka. Isäntä vaan nukkuu kun on ollu koneella koko viime yön.

Vähän tekis mieli lähtee vetää ja jättää toi pentu isälleen loppu päiväks, mutt se olis varmaan heitteille jättö jos mies ei herää koko päivänä.

Ja kaiken kukkuraks tekis mieli SITÄ kun menkatkin just loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mökkihöperö:
Ja kaiken kukkuraks tekis mieli SITÄ kun menkatkin just loppu.

Mä luulen, että sun olotilas johtuu nimenomaan tosta viimesestä lauseesta. Ei muuta ku ukkoa herätteleen, niin se parivuotiaskin tuntuu taas omalta ihanalta itseltään!:D

meillä flikka lopetti vapaaehtoisen nukkumisen tuossa iässä. Usko huviksesi, tein joka päivä tikusta asiaa ja ajeltiin sen verran autolla, että nukkui sitten siinä edes puoli tuntia.

Mutta miehesi on kyllä täysi torvi, itse en sietäisi moista käytöstä. Itse kukuin viime yönä kirjan kanssa, mutta ei se vaikuta mun päivärutiiniin. Väsyttää, mutta ensi yönäkin luen...

No olin ihan hyvällä tuulella tossa kahdentoista aikaan, kun ajattelin saavani SITÄ kunhan saan ton lapsen nukkumaan. Mutta, mutta kaikki ei mene niin kuin suunnittelee :( ja tuloksena on nyt tälläinen tosi hyvän tuulinen äiti.

No, nyt olen suuttunut miehelle, mutta lapsi on taas ihana normaali oma itsensä. Käytiin vähän ulkona ja mieskin oli suvainnut herätä sillä aikaa, mutta lähti kaverinsa kanssa kahville. Tänään meillä laitetaan parisuhde uuteen uskoon ja katsotaan kestääkö mies sen muutoksen.

Olen tehnyt nämä yhteiset 4 ja puolivuotta kaikki kotityöt ja hoitanut lapset. Ja kummatkin jäätiin viimekuussa työttömäksi eli saisi mieskin nyt osallistua kotitöihin eikä vaan nukkua päivät ja pelailla yöt Onneksi on tämä palsta mihin voi vähän helpottaa oloaan. Olen vaan nyt niin erityisen väsynyt kaikkeen.

Yhteistyössä