A
anette
Vieras
mun elämä on ohi ja suurin ja kaunein unelmani tuhoutunut..:'( :'( tuntuu niin pahalta ettei kukaan voi uskoa..en voi puhua asiasta kenellekään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voih!:Tuntuu pahalta sun puolesta. Miksi et voi saada lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja voih!:Tuntuu pahalta sun puolesta. Miksi et voi saada lasta?
koska olen liian laiha ja olen hoitanut diabetestani tosi huonosti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei kannata keskittyä siihen mitä sulla ei ole vaan siihen mitä sulla on.
Alkuperäinen kirjoittaja anette:mun elämä on ohi ja suurin ja kaunein unelmani tuhoutunut..:'( :'( tuntuu niin pahalta ettei kukaan voi uskoa..en voi puhua asiasta kenellekään.
Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja voih!:Tuntuu pahalta sun puolesta. Miksi et voi saada lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja voih!:Tuntuu pahalta sun puolesta. Miksi et voi saada lasta?
etkö voisi sittenkään saada lasta jos painoa tulisi lisää ja hoitaisit diabetestä paremmin?
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja voih!:Tuntuu pahalta sun puolesta. Miksi et voi saada lasta?
etkö voisi lihottaa itseäsi? vai sairastatko jotain syömishäiriötä?
Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja voih!:Tuntuu pahalta sun puolesta. Miksi et voi saada lasta?
minulla on anoreksia
Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja voih!:Tuntuu pahalta sun puolesta. Miksi et voi saada lasta?
minulla on anoreksia
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:onko paikkakunnallasi saatavilla kunnollista apua?
minulla on anoreksia
Alkuperäinen kirjoittaja anette:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:onko paikkakunnallasi saatavilla kunnollista apua?
en ole hakenut mitään apua. haluan vain lapsen jota en koskaan saa!