mä en varmaan koskaan opi ymmärtämään naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras
:o miksi te haluatte paljon lapsia ja muutatte mieltänne jatkuvasti? miksei voi tehdä niin kuin on jo sovittu? :o toinen asia, jota en ymmärrä on nämä kissatappelut. :o miksi juhlapäivät ovat niin tärkeitä ja miksi kysytte aina näytänkö hyvältä..totta kai te näytätte, sanoohan se järkikin ja peili ei valehtele!!!

No ei kaikki halua paljoa lapsia, eikä kaikki muuta mieltäänkään jatkuvasti. Mä ainakin pyrin, että tehdään niin, kuin on sovittu.

Kissatappeluille ei oikein voi mitään, jos joku narttu iskee kimppuun joka kulmassa, eikä halua saada itse turpaan.

Juhlapäivät on tärkeitä, koska niissä on hohtoa. Mä ainakin haluan, että elämä on hohdokasta ja saan laittautua ja juhlia.

Kaikki ei näe peilistä itseään, vaan jotain vääristynyttä. Jotkut kysyy siksi, miltä näyttää, että mies edes silloin tajuaisi sanoa, että hyvältä näyttää.

Oliko hyvä vastaus? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ei kaikki halua paljoa lapsia, eikä kaikki muuta mieltäänkään jatkuvasti. Mä ainakin pyrin, että tehdään niin, kuin on sovittu.

Kissatappeluille ei oikein voi mitään, jos joku narttu iskee kimppuun joka kulmassa, eikä halua saada itse turpaan.

Juhlapäivät on tärkeitä, koska niissä on hohtoa. Mä ainakin haluan, että elämä on hohdokasta ja saan laittautua ja juhlia.

Kaikki ei näe peilistä itseään, vaan jotain vääristynyttä. Jotkut kysyy siksi, miltä näyttää, että mies edes silloin tajuaisi sanoa, että hyvältä näyttää.

Oliko hyvä vastaus? :)

kiitoksia..oli hyvä vastaus. :)

No lapsien saaminen on kaiken kaikkiaan aika henkilökohtainen asia. :) Tottakai siinä voi muuttaa mieltään niin kuin kaikessa muussakin. Miehen ei ole pakko sitä noudattaa. Enemmän mua hämmentää miehet, jotka ei seurusteluvaiheessa voi sanoa, haluaako ne ylipäänsä lapsia vai ei. :o

En oo koskaan ollut kissatappelussa niin en tiedä. :o

Juhlapäivät on ihania, koska ne on sellaisia erityisiä perheen juttuja se junnaavan arjen keskellä. On ihanaa, kun voi tehdä perheelleen jotain erityistä.

Monelle naiselle on tärkeää, että nimenomaan mies on sitä mieltä, että nainen näyttää hyvältä. :) Ajoittain se täytyy saada myös kuulla, ei riitä että sen kerran sanoo seurustelun alussa ja asia on sitten sillä selvä.

No olipa yleistys.

En halua montaa lasta, luultavammin en yhtäkään.

Totta kai pitää tehdä niin kuin on sovittu. Ellei ole todella painavat syyt perusteluineen. En jaksa tuuliviiri-ihmisiä.

Minäkään en ymmärrä ns. kissatappeluita. Tosin hauskaa niitä on sivusta seurata. Hykerryttävän koomista.

En vietä juhlapäiviä. Menen kyllä jos kutsutaan. Mutta itse en vietä esim. synttäreitäni tai joulua.

En kysele miltä näytän.

Yhteistyössä