mä en varmaan koskaan "löydä" miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Minä olen ollut viisi vuotta yksin eron jälkeen ja hankalaa uuden kumppanin löytäminen tosiaankin on. Erityisesti, kun en ole käytännössä koskaan ilman lasta eli tapailulle on hankala löytää aikaa. Mutta aivan turha silti tulla viisastelemaan turhilla eroilla!

ei se mtn viisastelua ole vaan ihan faktaa. kyl valtaosalle miehistä on merkitystä sillä et onko laps oma vaiko naapurin hemmon.

Ketjun alussa puhuttiin kevyin perustein eromisesta. Viittasin siihen, en ollenkaan siihen kenen lapsia kukin sietää. Monellahan on nimittäin painavat syyt erota.

mulla on kyllä ollut noita suhteita jonkin verran.. tässä vuoden aikana.. muutaman kerran käynyt pareilla treffeillä.. ja sitten jotkut kestänyt vähän pidempään.. kolmisen viikkoa sitten päättyi viimeisin.. mies oli kyllä ihan valmis.. mutta mulle jotenkin jossain vaiheessa iskee aina jarru päälle et en haluakaan.. tai niistä alkaa löytyy piirteitä mistä en tykkää.. ja ne alkaa häiritsee sen verran etten enää halua jatkaa..

mahdankohan ikinä löytää just sitä mun mielestä täydellistä miestä :snotty:
tosin nyt ei ole aikaakaan.. koulu ja lapset vie kaiken voiman ja enemmänkin.. ja mulla siis lapsia 3

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mies joka ei hyväksy sun lasta, ei ole tuntemisen arvoinen. Sellainen saisi multa ainakin kenkää persuuksiin samantien.

Mutta heikolta näyttää munkin tilanne, haluaisin miehen ja lisää lapsia. Mutta lehmänjätökset sanon mä! :kieh: |O

Hahhaa, sainpas sut kiinni, eli heikolta näyttää mies markkinat

Niin seurustelun suhteen näyttää heikolta, mutta olenko väittänyt olleeni selibaatissa viimeisen eron jälkeen? :whistle: :whistle: :whistle:

Heikoksi tämän tilanteen tekee se, että en tajua yhtä miestä ja mitä se oikein meinaa! |O |O

mutta jos tästä jotain hyvää pitää hakea, ettei ole sitä miestä nyt tällä hetkellä.. niin tasan sheivailen säärikarvoja vain lauantaisaunassa, jos sillonkaan.. eikä tuota bikinirajaakaan tarvi olla joka päivä hinkkaamassa siistiksi. on taas aikaa palstaillaki ;) eikä tarvii olla koko ajan niin vimpan päälle muutenkaan..

mutta jos tästä jotain hyvää pitää hakea, ettei ole sitä miestä nyt tällä hetkellä.. niin tasan sheivailen säärikarvoja vain lauantaisaunassa, jos sillonkaan.. eikä tuota bikinirajaakaan tarvi olla joka päivä hinkkaamassa siistiksi. on taas aikaa palstaillaki ;) eikä tarvii olla koko ajan niin vimpan päälle muutenkaan..

Ja saa telkkarista katsoa mitä haluaa :D eikä se tosiaankaa ole mitään urheilua mitä katson :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Höh, :| , tylsiä.

Tosin, ethän sä mitään menettänytkään, mitä sitä tyhjänpuhujilla...

No menettihän ap aikaa, uskoaan jne. Jokainen suhdeviritys vaatii tietynlaista heittäytymistä, uskallusta, riskinottoa... ja kun se kerta toisensa jälkeen ei kannata, onhan siinä vähän menetetty olo!

Vaikka tosiasiahan silti on se, että niin kauan kun itse olet kohdellut toista hyvin, säilyt voittajana!! Vaikkei hetkeen silti tuntuisikaan, se on fakta. Ne jotka kohtelevat ihmisiä huonosti, ovat joko tunteettomia ja/tai ihan liian tyhmiä mihinkään järkevään ja normaaliin kanssakäymiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Höh, :| , tylsiä.

Tosin, ethän sä mitään menettänytkään, mitä sitä tyhjänpuhujilla...

No menettihän ap aikaa, uskoaan jne. Jokainen suhdeviritys vaatii tietynlaista heittäytymistä, uskallusta, riskinottoa... ja kun se kerta toisensa jälkeen ei kannata, onhan siinä vähän menetetty olo!

Vaikka tosiasiahan silti on se, että niin kauan kun itse olet kohdellut toista hyvin, säilyt voittajana!! Vaikkei hetkeen silti tuntuisikaan, se on fakta. Ne jotka kohtelevat ihmisiä huonosti, ovat joko tunteettomia ja/tai ihan liian tyhmiä mihinkään järkevään ja normaaliin kanssakäymiseen.

mä olen myös ajatellut tän viimeisimmän jutun loputtua, että tää mies siinä enempi menetti kuin minä.. vaikka vielä on todella kurja fiilis, mutta jospa tää tästä ajan kanssa. mutta kyllä se kysyy aika paljon, että uskaltaa taas joskus heittäytyä tunteen vietäväksi..

Tai sit on niin ihana mies jolle kelpaa talvikarvoituksen kerakin.
;)

Sori vaan, mutta "särähtää korvaan" aina että täytyis miehen takia olla jotenkin eri tavalla kun muuten olisi.

Minä löysin sinkut.netistä jo vuosia sitten kunnollisen ja kivan miehen. Kaksi lasta on entuudestaan ja nyt yksi yhteinen. Ihan pitää kuin omiaan. Alussa tuumi, että onko yhtään valmis tähän, mutta sanoin hälle, että minun kanssa saa varautua rakastamaan sekä minua että lapsiani. Olen siis antanut sekä lapsille että miehelle "valtuudet" sekä välittää että osallistua ihan aidosti (ts. saa kasvattaa ja osallistua ja odotan sitä). Sivusta seurailijaa ei kannata ottaa riesaksensa. Tsemppiä ja tulevaisuuden uskoa teille naiset :)!

Erosta exän kanssa on jo 9 vuotta, sen jälkeen olen kerran "seurustellut". Se oli aika pian eron jälkeen, suhdetta kesti pari kk.... Loppui kun sain selville, että mies oli muuttanut oman exänsä kanssa yhteen. Sen jälkeen, ei mitään. Paitsi vakipano :D

Yhteistyössä