mä en varmaan koskaan "löydä" miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en siis varsinaisesti ole etsimällä etsinytkään, eikä se niin varmaan löydykään.. mutta ne jotka on sattunut tielle osumaan ja jotain suhdetta yritetty rakentaa, niin aina ne tyssää siihen, että mulla on tytär.. vaikka muuten kaikki ois niin täydellistä ja sovittais yhteen, mutta toi on semmonen asia, mihin kukaan ei oo valmis.
miks ne miehet ylipäätänsä lähtee siihen juttuun mukaan, koska alusta asti kyllä ollut tiedossa tuo lapsihomma..?! sattuu vaan niin paljon, kun aina saa pettyä.. uudestaan ja uudestaan.. huoh.. en ala enää millekään, kenenkään kanssa..

Mies joka ei hyväksy sun lasta, ei ole tuntemisen arvoinen. Sellainen saisi multa ainakin kenkää persuuksiin samantien.

Mutta heikolta näyttää munkin tilanne, haluaisin miehen ja lisää lapsia. Mutta lehmänjätökset sanon mä! :kieh: |O

mä aina ihmettelen et kun niin kevein perustein erotaan, et ollaan muka kasvettu erilleen, ei ole enää suuria tunteita, ei ole intohimoa, ollaan kuin kämppikset yms yms yms. sit huomataanki et ei se uusioperheen perustaminen olekkaan niin yksinkertaista. on se aika moinen painolasti toisen miehen lapset monelle miehelle. olen monen kuullut sanovat ihan suoraan et ihan ehdoton este suhteelle ne aiemmat lapset on. juu ja en mäkään haluis miestä, jolla on aiempia lapsia. siks tää alkuperänen ydin perhe on mulle hyvä ja lapsetki on kohta jo teinejä, joten intohimoaki on taas ihan omiksi tarpeiksi.

ai onko meitä muka enemmänki, ku vaan minä..?! ku musta tuntuu, että kaikki ketkä eronnut, löytää jonku lapsista huolimatta.
miettikää vaikka noita julkisuuden henkilöitäkin..!

mutta ei.. en minä. ja haluaisin miehen ja joskus lisää lapsiakin..
hiljattain päättyi päättyi taas yksi suhde, en varmaan uskalla mitään enää koskaan edes yrittää, kun aina saa pettyä.. tekee niin kipeetä, että koskahan tästä pääsee yli..?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
ai onko meitä muka enemmänki, ku vaan minä..?! ku musta tuntuu, että kaikki ketkä eronnut, löytää jonku lapsista huolimatta.

hiljattain päättyi päättyi taas yksi suhde, en varmaan uskalla mitään enää koskaan edes yrittää, kun aina saa pettyä.. tekee niin kipeetä, että koskahan tästä pääsee yli..?

Mä olen muuttanut likan isästä erilleen kesällä -05, syksyn mittaan vielä yritettiin uudestaan mutta ei siitä mitään tullut. Sen jälkeen mulla on ollut kaksi alle 2kk seurustelua. Että hyvin heikolta näyttää.

Tällä hetkellä kyllä yritän pähkäillä yhden miehen ajatuksenjuoksun kanssa, kun en tajua mitä se mies oikein meinaa vai meinaako mitään!!! |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:

Mä olen muuttanut likan isästä erilleen kesällä -05, syksyn mittaan vielä yritettiin uudestaan mutta ei siitä mitään tullut. Sen jälkeen mulla on ollut kaksi alle 2kk seurustelua. Että hyvin heikolta näyttää.

Tällä hetkellä kyllä yritän pähkäillä yhden miehen ajatuksenjuoksun kanssa, kun en tajua mitä se mies oikein meinaa vai meinaako mitään!!! |O |O |O

mulla ollut peräti kaksi puolenvuoden suhdetta, mutta tää viimeisin kyllä kolahti ja kovaa.. että oikeesti on todella pettynyt. mä olin melkein varma, että se ois nyt ollut se oikea.. :(

mutta kolme vuotta tässä muute ollaan tytön kanssa oltu keskenään.

ja tuo miesten ajatuksenjuoksun pähkäily on ihan hanurista.. ei niistä ota selvää varmaan kukaan! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Riiviötär:
Minä en enää ikinä ota miestä riesaks.
Mä kun oon törmänny vaan luusereihin ja idiootteihin.

Samaa olen myös miettinyt. Mutta haluaisin kyllä vielä toisen lapsen, saa nähdä nyt, onhan tässä vielä vaihdevuosiin aikaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jaa-ah?

Ehkä kannattaisi ensitreffeillä tehdä selväksi, että tytär on ja jos ei ole pidemmästä suhteesta kiinnostunut, ei pääse edes alkuun.

Säästyisi aikaa...

kyllähän siitä lapsesta olen maininnut heti alkuunsa.. ja jotkut ovatkin heti tehneet selväksi, ettei ole semmoseen valmis.

mutta nää muutamat, joitten kanssa tullut vakavampaakin, puhuvat paljon ja kauniita, mutta sit ei lopulta ollakaan valmiita..

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Riiviötär:
Minä en enää ikinä ota miestä riesaks.
Mä kun oon törmänny vaan luusereihin ja idiootteihin.

Samaa olen myös miettinyt. Mutta haluaisin kyllä vielä toisen lapsen, saa nähdä nyt, onhan tässä vielä vaihdevuosiin aikaa ;)

Mulla näitä ipanoita on jo 4, joten sitäkään varten mä en miestä tarvii.:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa-ah?

Ehkä kannattaisi ensitreffeillä tehdä selväksi, että tytär on ja jos ei ole pidemmästä suhteesta kiinnostunut, ei pääse edes alkuun.

Säästyisi aikaa...

kyllähän siitä lapsesta olen maininnut heti alkuunsa.. ja jotkut ovatkin heti tehneet selväksi, ettei ole semmoseen valmis.

mutta nää muutamat, joitten kanssa tullut vakavampaakin, puhuvat paljon ja kauniita, mutta sit ei lopulta ollakaan valmiita..

Höh, :| , tylsiä.

Tosin, ethän sä mitään menettänytkään, mitä sitä tyhjänpuhujilla...

Jaa-ah?

Säästyisi aikaa...

Höh, :| , tylsiä.

Tosin, ethän sä mitään menettänytkään, mitä sitä tyhjänpuhujilla...

tottahan tuokin on.. että mitä mä pskalla, ku ei oo peltoakaan..

mutta silti harmittaa niin vietävästi.. nyt kyllä riittää miehet taas pitkäksi aikaa. mutta silti sitä vaan kaipaa hellyyttä, läheisyyttä ja toisen kainalossa olemista.

en siis varsinaisesti ole etsimällä etsinytkään, eikä se niin varmaan löydykään.. mutta ne jotka on sattunut tielle osumaan ja jotain suhdetta yritetty rakentaa, niin aina ne tyssää siihen, että mulla on tytär.. vaikka muuten kaikki ois niin täydellistä ja sovittais yhteen, mutta toi on semmonen asia, mihin kukaan ei oo valmis.
miks ne miehet ylipäätänsä lähtee siihen juttuun mukaan, koska alusta asti kyllä ollut tiedossa tuo lapsihomma..?! sattuu vaan niin paljon, kun aina saa pettyä.. uudestaan ja uudestaan.. huoh.. en ala enää millekään, kenenkään kanssa..

Piti ihan heristellä silmiä sillä aivan kun mun suusta ja näppikseltä olisi tuo juttu.Mä olen tullut samaan tulokseen ensin kaikki hyvin mutta sitten pettyy ja pahasti vaikka just miettinyt että uskataa heittäytyä suhteeseen jossa fiilis että se voisi onnistua.Mutta toisia aina käy ja sitten nousee rima ennestään.Ja musta kun tuntuu että kaikki muut löytää sen miehen oli niillä lapsia sitten yksi tai kaksi ja näkö mikä on,mutta mä en löydä vaikka haluaisin =(

Jaa-ah?

Säästyisi aikaa...

Kyllä mäkin heti sanon että tyttö on ja ikää sen ja sen verran ja monet kanssa mun tapauksessa hyväksyy sen ja toiset ei ollenkaan ja se jää siihen mutta sitten on näitä joille asia ok,mutta sitten ei olekkaan.Toisaalta hyvä että ei heti mene sitten suhteeseen joka tuomittu jo ojaan kun asia ilmenee.

Minä olen ollut viisi vuotta yksin eron jälkeen ja hankalaa uuden kumppanin löytäminen tosiaankin on. Erityisesti, kun en ole käytännössä koskaan ilman lasta eli tapailulle on hankala löytää aikaa. Mutta aivan turha silti tulla viisastelemaan turhilla eroilla!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Minä olen ollut viisi vuotta yksin eron jälkeen ja hankalaa uuden kumppanin löytäminen tosiaankin on. Erityisesti, kun en ole käytännössä koskaan ilman lasta eli tapailulle on hankala löytää aikaa. Mutta aivan turha silti tulla viisastelemaan turhilla eroilla!

toi siitä ehkä tekeekin niin vaikeeta.. minä olen myös ainakin pari kolme vuotta vielä todella kiinni kotona/tytössä. ei ole ketään tuttuja paikkakunnalla, ketkä vois silloin tällöin olla lapsenlikkana. joten sitähän se melkein on ollut, että joka toinen viikonloppu on vapaata ja sit on illat, sen jälkeen ku tyttö nukkuu jo. mut ei sitäkään pitemmän päälle jaksa.. sen toisen pitäis olla mukana siinä arjessakin joskus..

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

ei se mtn viisastelua ole vaan ihan faktaa. kyl valtaosalle miehistä on merkitystä sillä et onko laps oma vaiko naapurin hemmon.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mies joka ei hyväksy sun lasta, ei ole tuntemisen arvoinen. Sellainen saisi multa ainakin kenkää persuuksiin samantien.

Mutta heikolta näyttää munkin tilanne, haluaisin miehen ja lisää lapsia. Mutta lehmänjätökset sanon mä! :kieh: |O

Hahhaa, sainpas sut kiinni, eli heikolta näyttää mies markkinat

Ulkonakäymismahdollisuuksien puutteessa minä päädyin seurustelemaan vähäksi aikaa vanhan ystäväni kanssa ja se kyllä osoittautui tosi pettymykseksi. Perimmiltään mies tuntui ajattelevan, että minun täytyy tyytyä mihin tahansa, kun minulla on jo lapsi. Aivan kuin hän olisi jokin sankari, kun tyytyi seurustelemaan kanssani. Lopulta tuntui, että hän kävi meillä vain syömässä ja naimassa. Totesinkin sitten, että en todellakaan tarvitse tuollaista miestä.

Yhteistyössä