Mä en vaan tykkää siitä että mies juo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hattu

Vieras
Ja hitto vie, kun asia ei edes mulle kuulu!
Siis tapailen erästä miestä, nähdään ehkä pari kertaa viikossa. Mistään vakavasta ei ole kyse. Mutta, silti mua ottaa päästä kun mies menee kavereilleen juomaan.
Mä oon kauhee nipo, ja varmaankin vaan kateellinen kun en itse pääse minnekkään koskaan.

asia ei todellakaan sulle kuulu, etenkään jos kyse ei ole mistään vakavasta. kannattaa jättää koko mies, jos et pysty ottamaan seksiä seksinä ja jättämään kaiken muun huomioimatta.

Hahhaa:D Sulla on hyvät pirttihirmun elkeet, go go! No ei, mut oikeesti niin eipähän se sulle kuulu, ja jos muutaman kerran viikossa näette eikä teillä tosiaan ole mitään yhteisiä velvollisuuksia, joiden hoitamista se juominen haittaisi, niin anna olla..

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Hahhaa:D Sulla on hyvät pirttihirmun elkeet, go go! No ei, mut oikeesti niin eipähän se sulle kuulu, ja jos muutaman kerran viikossa näette eikä teillä tosiaan ole mitään yhteisiä velvollisuuksia, joiden hoitamista se juominen haittaisi, niin anna olla..

Niin on. Pidän kyllä tunteeni omana tietonani, mutta vaikee keskittyy omiin puuhiin kun ajattelee vaan että toinen rilluttaa menemään. Paskat, pitää hankkia oma elämä...

Jos se ois oikein tosissaan sun kans nii eipä malttais mennä noin paljoa kavereidensa kanssa.. ootko miettinyt mitä olet hänelle.. ehkä pelkkä halikaveri?
Jos ootte sopineet, ettei mistään vakavammasta ole edes kyse, niin turhaan nipotat. Hyväksy asia tai etsi toisenlaista seuraa.

Yhteistyössä