I
Ihmetys
Vieras
Mua ihmetyttää kauheasti tuollainen. Mun pojan kummi on yhden lapsen yhäiti ja lapsen isä on ihan tavallinen työssäkäyvä mies. Silloin tällöin menee kavereiden kanssa kaljalle eikä siis ole mikään juoppo. Kaikin puolin kunnollinen mies. Tämä äiti ei ole koskaan antanut lasta isälle niin että äiti ei ole siinä, isä siis saa tavata heidän yhteistä tytärtään vain äidin ja tytön luona (tyttö nyt 2v3kk) ja syynä se, ettei äiti luota ketään muuta katsomaan tyttö. Kukaan ei kuulemma osaa hoitaa lasta niinkuin hän ja hän myös pelkää ettei enää olisi lapselle omien sanojensa mukaan "ykkönen". Sitten hän ihmetteli minulle että miten ihmeessä voin antaa pojan olla isänsä kanssa kaksin silloin kun menen yksinään lenkille, kauppaan tms. Ja olen antanut aina, ihan synnäriltä asti. Musta on ihanaa katsoa miten noi pojat peuhaa ja paijaa toisiaan ja miten isi innoissaan leikkii autoilla pikkumiehen kanssa. Isä on meillä tasavertainen vanhempi ja yhtä tärkeitä ollaan lapselle molemmat. Vaikka taitaa toi poika kyllä olla vähän enemmän isin poika 
Eli siis onko jotain kummallista siinä jos vanhemmat ovat perheessä tasavertaisia lastenhoidossa?

Miksi jotkut äidit eivät halua että isä yhtä tärkeä?
Eli siis onko jotain kummallista siinä jos vanhemmat ovat perheessä tasavertaisia lastenhoidossa?
Miksi jotkut äidit eivät halua että isä yhtä tärkeä?