eli tämä eilinen kirjotus http://kaksplus.fi/keskustelu/t1522096#m17400266 eikä olo ole parantunut mutta toi tays siin meneminen on niin ylivoimasta kun olen saanut todella tylyä kohtelua tuolla synnytysvastaantotolla, jopa sillon kun menin sinne housut veressä kun olin saanut keskenmenon niin hoitajat jotenkin olivat niin tylyjä että en uskalla sinne. Poikaa kun odotin niin olin ihan varma että multa meni vähän vettä rv 27 mutta vaihdoin kalsarit ja kaikki ja sitten se testi tikku ei näyttäny mitään niin naureskelivat vaan että pissaa tais olla ja voin sanoa ettei ollut pissaa ja aika kummaa valkovuotoo jos holahtaa housuista läpi heti... ja kaikki mun käynnit paitsi synnyttään meneminen on ollut ihan kauheita, en mä halua sinne mollattavaks, mutta mitä mä teen kun en tiedä yhtään mitä mun kehoni meinaa, vuodan jotain, josta en ota selvää onko se lapsivettä vai valkovuotoo, kun se sillei tihkuu ettei siis holahtele kyllä...supistanut on vain pari kertaa tänään, eilen illalla tuli yks aika paha ja yöllä ei mitään. OIs ihan kauheeta taas tuntea itsensä ihan tyhmäks ääliöks siellä jos ne ei löydä mitään syytä tulla päivystykseen. Mä oon niin väsynyt tähän tilanteeseen ettei voi ku itkee....mä en tiedä mitä pitäs tehdä...