mä en uskalla mennä vessaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun meille pitäis tulla pian joku mies laittaa parveketta ja jos se tulee just sillo ku oon vessassa ja se soittaa ovikelloa ja jos enenkä pääse avaamaan ni sitte se tulee yleisavaimella. Täytyy kai pidätellä koko päivä...ois ees voinu olla joku aika millon tulee eikä vaan et maanantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no tiiä kuka muu tänne sit hiippailee...vai jätänkö vessanki oven auki ja huutelen sitten sieltä et sisään vaan:D

Nimen omaan vessankin ovi auki niin näet ketä teillä kulkee. Ja siitä voit seurustella vieraiden kanssa.

mut miksei sit voi tollasiin lappuihin laittaa et tullaan kello xxx aikaa/jälkeen,mäki heräsin normaalia aikasemmin et jos joku pälähtää jo 8 aikaa ovelle mut ei...

mut miksei sit voi tollasiin lappuihin laittaa et tullaan kello xxx aikaa/jälkeen,mäki heräsin normaalia aikasemmin et jos joku pälähtää jo 8 aikaa ovelle mut ei...

Jotenkin luulisin että noissa firmoissa on muitakin hommia kuin teillä tehtävä. Ja sen takiahan niillä on yleisavaimet ettei kenenkään tarvitse kotona kytätä milloin remonttireiska homman tulee tekemään.

Mulla on vessanovi silleen pytyltä ulottuvilla ja ulko-ovi lähellä. kun kuulen että työmiestulossa niin huikkaan että saa tulla ja vedän vessan oven kiinni. Ei mitään ongelmaa ja taatusti ne tietää että asukas voi olla jopa vessassa. Ei ne meille koskaan tuu ilman oottelua ja rimputtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Jotenkin luulisin että noissa firmoissa on muitakin hommia kuin teillä tehtävä. Ja sen takiahan niillä on yleisavaimet ettei kenenkään tarvitse kotona kytätä milloin remonttireiska homman tulee tekemään.

muttakun tuo firma on tässä taloyhtiössä nyt tekemässä hommia kaikille ni luulis niiden osaavan arvioida kauanko yhessä asunnossa menee suurinpiirtein....

Ihanaa, en ole ainoa, jolla tällaisia ongelmia!

Katso ikkunasta /kurkkaa rappukäytävään että eivät ole ainakaan vielä ovella, sitten menet äkkiä vessaan. Jos ovikello soi, menet avaamaan pesemättä käsiä. Ota hei käsidesi mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Katso ikkunasta /kurkkaa rappukäytävään että eivät ole ainakaan vielä ovella, sitten menet äkkiä vessaan. Jos ovikello soi, menet avaamaan pesemättä käsiä. Ota hei käsidesi mukaan.

kauhee kolina rapussa kuuluu ja äsken tais olla naapurin ukolla mut kai se sielä vielä on ja toisaalta ei ne järjestyksessä oo taineet mennä et sikin sokin ympäriinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Nuo ketkä työkseen kulkevat toisten ihmisten asunnoissa, ovat takuulla uransa aikana nähneet niin monenlaista, että tuskin niitä yksi vessassa istuva emäntä haittaa :whistle:

eikai se niitä haittaa mut mua kyllä.muutenki vitsittää et kokoajan täällä joku äijä pyörii ovesta sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

kauhee kolina rapussa kuuluu ja äsken tais olla naapurin ukolla mut kai se sielä vielä on ja toisaalta ei ne järjestyksessä oo taineet mennä et sikin sokin ympäriinsä.

Ne menee joihinkin asuntoihin siihen aikaan, kun asukas on sopinut, eli ei monestikkaan kulje järjestyksessä.

Mikä ongelma tuossa on? Pistät vessan oven lukkoon, niin ei näe mies sinua pytyllä, jos sattuu tulemaan siellä ollessasi. Jos kerta pääsee yleisavaimella sisäänkin. Yleensä ne rimputtaa ensin kerran kunnolla, sitten pienen hetken kuluttua uudelleen, kun ketään ei kuulu ja avaavat oven avaimilla. Sinä voit rauhassa istua siellä vessassa vaikka koko päivän, jos on tarvis.

On sulla ap ongelmat. Ei voi olla näin vaikeeta yksi vessassakäynti.
Menet vessaan jos sulla on hätä ja sillä selvä. Tuskin se remppamies vessaan änkee kun laitat oven lukkoon! Jos ulko-ovi käy, huutelet että olen wc:ssä, menee hetki.

Tuli tuosta yleisavaimilla sisään menosta mieleen.. Olin asuntovälittäjän kanssa menossa ktsomaan yhtä asuntoa aikanaan.. Välittäjä soitti ovikelloa, ei odottanut yhtään vaan meni avaimilla sisään ja käveli suoraan asunnon vessaan (ei siis tarpeilleen, vaan katsomaan onko siellä ketään..). Asunnon sisustuksesta selvisi, että siellä asui naishenkilö, liekö välittäjä ajatelut, että jos flaksi käy, niin asukki oli juuri silloin vessassa taikka suihkussa..

no äsken se tuli ja samantien meni,toi vaan tarvikkeet ja lähti syömään.Ja mä pääsin vessaan kun ryntäsin heti ku oven kii laitto.

nii ja kukas siivoo lattian...?kauheet jäljet tuli sen kengistä ja siit kärrystä mis se laite on.Lyönkö sille luutun käteen sitte ku se on valmis et siivooppas jälkes:D

Yhteistyössä