Mä en uskalla käydä nukkumaan, tossa pyörii joku idiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä kokee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkea sitä kokee

Vieras
Asun siis omakotitalossa kaksin pojan kanssa ja äsken tossa joku kolisteli tota postilaatikkoa ja kun katsoin ikkunasta ulos, niin lähti pois, mulla siis valot tässä olkkarissa ja laatikko on tossa melkein olkkarin ikkunan alla.
No äsken sitten havahduin siihen, että alkoi kuulua kamala lorina, niin tämä sama tyyppi (ilmeisesti) kaatoi jotain tuosta olkkarin ikkunasta sisään.

Kiljaisin että mitä helv****ä ja menin ikkunaan, niin mies juoksee tien yli karkuun, eli en nähnyt kuka on ja miltä näytti. Pelästyin tietty mitä kaatoi, mutta kaljalta tuo haisee ihan selvästi kun pyyhin lattian. Verhokin siinä myös kastui.

Enhän mä uskalla käydä nyt nukkumaan ollenkaan, kun ei tiedä mitä hulluja tässä pyörii.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä kokee:
Asun siis omakotitalossa kaksin pojan kanssa ja äsken tossa joku kolisteli tota postilaatikkoa ja kun katsoin ikkunasta ulos, niin lähti pois, mulla siis valot tässä olkkarissa ja laatikko on tossa melkein olkkarin ikkunan alla.
No äsken sitten havahduin siihen, että alkoi kuulua kamala lorina, niin tämä sama tyyppi (ilmeisesti) kaatoi jotain tuosta olkkarin ikkunasta sisään.

Kiljaisin että mitä helv****ä ja menin ikkunaan, niin mies juoksee tien yli karkuun, eli en nähnyt kuka on ja miltä näytti. Pelästyin tietty mitä kaatoi, mutta kaljalta tuo haisee ihan selvästi kun pyyhin lattian. Verhokin siinä myös kastui.

Enhän mä uskalla käydä nyt nukkumaan ollenkaan, kun ei tiedä mitä hulluja tässä pyörii.
jos kaato jotain bensaa ja tuikkaa kohta talon tuleen? En kyllä uskaltais sinuna nukkua ens yönä................

Ikkunat kaikki pistin nyt kiinni ja koirat kyllä osaa haukkua, meille ei kukaan tule ilmoittamatta ja tuo yksi pitää todella kamalaa ääntä. Mä en usko, että olisi lapsen isä, sen pitäisi tällä hetkellä olla ihan muualla ja ei sekään tuollaista keksi.

Tossa pyörätiellä kulkee mitä ihmeellisintä porukkaa, että voi olla jotain ihme päähänpistoja, mutta seuraan nyt vähän aikaa tilannetta.

Kerran olen meidän pihalla käveli joku kännikäinen ja tuli orapihlaja-aidasta läpi pihalle ja käveli toisesta kohtaa ulos, meillä siis täysin aidattu piha, mutta tästä on jo muutama vuosi aikaa.

Tuon takia mä en koskaan muuta omakotitaloon tai kerrostalon alimpaan kerrokseen. Ei vaan uskalla. Toivottavasti häirikkö lähti nyt pois, sai kännipäissään oudon päähänpiston.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Tuon takia mä en koskaan muuta omakotitaloon tai kerrostalon alimpaan kerrokseen. Ei vaan uskalla. Toivottavasti häirikkö lähti nyt pois, sai kännipäissään oudon päähänpiston.

Minäkin vähän epäilen, että joku kaveruksien päähänpisto, et uskalla tehdä. Sen varmaan piti ensin kaataa sitä tonne postilaatikkoon, mutta minä sain sen kiinni ja nyt sitten ottivat ton ikkunan kohteeksi. Toivottavasti nyt lähtivät muualle, hetken tässä nyt katselen, kun ei tällä hetkellä nukuta. Tosta ihan oikeasti kulkee aika paljon porukkaa ohi, etenkin näin viikonloppuisin ja nythän on koulujen alun juhlinnat menossa.
Yhtään en osaa sanoa, minkä ikäinen olisi ollut, en muuta osaa sanoa kuin että oli miespuolinen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos ne on noita liettuan porukoita,tarkistaa tuolleen onko ketään kotona.Jos on postit noutamatta niin voi päätellä ettei ketään ole kotona.

joo mut mulla oli useammassa huoneessa valot päällä, että eiköhän siitä jo näe, että kotona ollaan.

Yhteistyössä