Mä en tykkää yhtään siitä että OIKEESTI laihat ja kauniit naiset valittaa kun ovat läskejä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Appal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Appal

Vieras
Joo mä oon läski mut mä oon sitä oikeesti 167/78 mut sit on näitä (en tiiä montako on palstalla) kun pituutta on 179 ja painoa joku 56, ni selittää ku "voi että tarttis saada painoo pois ku oon niin kauhee läski"!!! :o :o
Siis WTF? Olisitte naiset ylpeitä kropastanne varsinkin ku tietää että kyllä siihen syytä on!!!!
Tai sitten joku "tissiposki" selittää kuinka hällä on YKSI finni naamassa ja se on vähintäänki kuolemantuomio ja sitten sitä pohditaan monta tuntia että mitä sille voi tehdä oi iik! Onneks kuulun tähän tissiposki kansaa mut mä en valita jos mul on finni.... :whistle:

Huaaaah, sainpas avattua sanaisen arkkuni :D

Mua vähän säälittää sellaiset naiset. Heiltä menee ihan ohi se, miten kauniita ovat ja jonain päivänä ikä tulee vastaan ja ehkä se totuus sitten iskee. Kannattaisi nauttia ja vaatia itseltään vähemmän. Minua ainakin suututtaisi jos elämäni menisi ikuiseen peilin tuijottamiseen ja tyytymättömyyteen itsestä.

Myönnän tehneeni nuorempana ihan samaa... Mitat oli 166/52 ja aina muistin mainita että pitäis laihtua ja kiinteytyä blaablaa. Jotain huomion hakemista kai? Nyt hävettää moinen kitinä.

Se on oikeesti rasittavaa kuunnella..Toiseenkin ääripäähän olen törmännyt--reippaasti ylipainoa omaava ihminen kävi nenä pystyssä huomauttelemaan hoikalle tutulleni miten tämän kannattaisi laihduttaa kun on aika isoksi perse kasvanut.. |O |O ja siis ihan tosissaan oli, ja samaan aikaan vaahtosi siitä kuinka timmissä kunnossa itse on--hänellä vaan on LIHAKSIA ja ISOHKOT luut. Ja sitä ylipainoa oikeesti oli paljon. Mä en morkkaa nyt ylipainoisia ihmisiä--ei kuulu tapoihin. En vaan ymmärrä millä laseilla toiset itseään peilistä katsovat!

Samaa mieltä. Toinen mikä mua ärsyttää on nää "voi kun mä oon niin ruma", "mikään meikki ei mua kaunista", "voi kun oisin sen ja sen näkönen kun nyt oon niin ruma"-valittajat ja sitten tungetaan kuvia itsestä eri asennoissa, hiusväreissä, piilareissa, tietysti tuon ruikutuksen saattelemana, jotta kaikki varmasti nyt tulevat TAAS kerran(kuten aina näiden tyyppien ollessa kyseessä ) kehumaan että uuhaah miten ihanan näköinen oletkaan.
Huh, tulipa purkaus :ashamed: Sitä ei vaan tässä iässä enää ymmärrä kaikkea...

Ja siihen kun vielä lisätään, että nämä ihmiset ei yleensä aattele sitten muuta kuin omaa painoaan ja sit siinä omat pikkutytöt kattovat vierestä ku äiti itkee peilille painoaan. Sit nää pikkutytöt jauhaa painostaan koulussa, vertaavat itteään muihin, koulukaverit ahdistuu ja herkimmistä tytöistä tulee anorektikkoja.

Jepujee, omaa käytöstään voisi jokainen kohdallaan miettiä hiukan.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja at:
Tätä on kanssa pakko peesata..
Lisään listaan raskausarpi-valittajat.. Minä aikankin kannan arpeni(kin) ylpeänä.. :)

Arvista valittajat ei kyllä minusta kuulu tähän listaan..

No ei sitten.. Ehkä kun itsellä on lantiokin levennyt (niiden arpien lisäksi) raskausaikana enkä silti koe kroppaani valittamisen arvoiseksi..

Mä olin teininä kans suunnattoman läski, pituutta oli 164cm ja painoa joku58-59kg. Ettei nyt mitenkään liikaa, itsetunto oli vaan hieman hukassa. No, nyt sitten olen ihan oikeasti läski ja surettaa se että hukkasin teinivuodet tuohon valeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Edla:
Ja siihen kun vielä lisätään, että nämä ihmiset ei yleensä aattele sitten muuta kuin omaa painoaan ja sit siinä omat pikkutytöt kattovat vierestä ku äiti itkee peilille painoaan. Sit nää pikkutytöt jauhaa painostaan koulussa, vertaavat itteään muihin, koulukaverit ahdistuu ja herkimmistä tytöistä tulee anorektikkoja.

Mites kuulostaa ihan yhdeltä virontuontipalstalaiselta tämä juttu ?

Se hoikkien marina ''läskeistänsä'' lienee kehujen havittelua. Tai sitten heitä oikeasti harmittaa ne viisi tullutta kiloa.

Finnin päälle hammastahnaa.
Hätätilanteessa hautominen pumpulilla joka on kastettu kuumaan veteen, sitten puristetaan ja lopuksi desinfioidaan. Kun alue on punertava, päälle vähän silmätippoja.

Alkuperäinen kirjoittaja prh:

Sehän on mielestään älytön läski ja kerjää kehuja.Ihan ninkuin kaikki muutkin ripakintut täällä.Se on sitä kun on liikaa joutilasta aikaa ja rahaa.Kaikki tulee nenän eteen helpolla,niin raha kuin lastenhoitokin.Kai se elämä joskus opettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja prh:

Mä en tajuu mistä sä nyt puhut.... :/

Mä puhun ihan siitä kuinka mun lähipiirissä on tapahtunut tätä ja nää urpot äidit ei tajuu että itse ovat oikein muokanneet lapsiensa mieliä itkemällä siinä peilin edessä. Ei, vaikka koittais suoraan tai vähän kohteliaammin kertoa.

Samoin surettaa kun puistossa ekaluokkalaiset jo puhuu et mitä saa syödä ja mitä ei, mistä tulee läskiä ja mistä ei. Paineet on kovat ja mua surettaa suunnattomasti että yhä nuoremmat ja nuoremmat lapset joutuu tähän oravanpyörään eivätkä saa olla lapsia :( :'(

Annas olla jos tämmönen pläski sanoo olevansa tyytyväinen kurveihinsa...teloitushan siitä kai tulee...

Olen kuitenkin tyytyväinen.

Mä luulen että tuossa on kyse huomion ja kehujen kalastelusta, kun hyvännäköinen päivittelee kuinka ruma muka on...jotta kuulisi taas sen : EIKUN sä oot niinku NIIN kaunis...

sitä se vaan on...

Totuus on että on olemassa paljon ns. laihaläskejä. Joilla siis mahaa ja jenkkakahvat mutta painoa tosi vähän. Kiinteytystä ne tarttee eikä laihdutusta! Itse asiassa monilla painavemmilla voi olla paljon timmimpi kroppa, lihas kun painaa enemmän kuin läski.

Alkuperäinen kirjoittaja 165/68:
Annas olla jos tämmönen pläski sanoo olevansa tyytyväinen kurveihinsa...teloitushan siitä kai tulee...

Mä luulen että tuossa on kyse huomion ja kehujen kalastelusta, kun hyvännäköinen päivittelee kuinka ruma muka on...jotta kuulisi taas sen : EIKUN sä oot niinku NIIN kaunis...

sitä se vaan on...

Mutta ethän sä olekaan läski :) Mä toivon joskus panavani just ton verran, nyt mitat on 165/85.

Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Alkuperäinen kirjoittaja 165/68:

sitä se vaan on...

Mutta ethän sä olekaan läski :) Mä toivon joskus panavani just ton verran, nyt mitat on 165/85.
No en mä olekaan niin mutta monen muun mielestä kyllä... but who gives a shit? Tsemppiä.

Missä se menee se rumuus- ja painorajat että saa valittaa? Painorajan voi vielä sopia, mut entäs rumuus? Se ei ookaan niin helposti mitattavissa. Monen mielestä kun esim. toi 167/78 kiloa ei ole vielä lähellekään läski.

Yhteistyössä