Nimittäin Åbosta,kun se on taas täällä |O :headwall:
Mä en saa sitä ikinä viestimäärässä kiinni :'(
Että haista kukkanen Åbo
Mä en saa sitä ikinä viestimäärässä kiinni :'(
Että haista kukkanen Åbo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sä et KOSKAAN saa mua kiinni B)
(paitsi elokuun lopun jälkeen, kun mulla jatkuu koulu :'( )
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mites Åbolle saatais kolmen kuukauden banni?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sä et KOSKAAN saa mua kiinni B)
(paitsi elokuun lopun jälkeen, kun mulla jatkuu koulu :'( )
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hei Åbo, kiitin sinua jo eilen yhdessä ketjussa, mutta teenpä sen uudelleen, sinä puolitit meidän jätelaskun!!! Kiitos kovasti :flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mites Åbolle saatais kolmen kuukauden banni?![]()
Pystysköhän Jätkää jotenkin voitelemaan?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Haa,toi oli tooooosi hyvä idea :hug:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pystysköhän Jätkää jotenkin voitelemaan?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Haa,toi oli tooooosi hyvä idea :hug:![]()
Viikonloppu Kämpissä kaikilla herkuilla tai jotain?
No joku tosi törkee olis hyvä. Ja mielellään silleen spämminä eli ainakin 100 aloitusta samasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Linkitänkö mä tänne taas jotain kiellettyä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä oon ihan noviisi viestimäärissä verrattuna teihinIhan älyttömiä summia teillä profiileissanne
![]()
Se mokoma ei taida kännejä vetää. Mutta jotenkin salakavalasti? Mä voisin kutsua sen meille syömään. Ja tarjota jäkkäriksi Bad Virginin tequilamansikoita :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Juotetaan se känniin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hei Åbo, kiitin sinua jo eilen yhdessä ketjussa, mutta teenpä sen uudelleen, sinä puolitit meidän jätelaskun!!! Kiitos kovasti :flower:![]()
Ai puolitin vai? Miten mää sen tein?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Se mokoma ei taida kännejä vetää. Mutta jotenkin salakavalasti? Mä voisin kutsua sen meille syömään. Ja tarjota jäkkäriksi Bad Virginin tequilamansikoita :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Juotetaan se känniin :xmas:
*PUTOS*Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin::saint:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1355439#m16690043
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Joo-o! kerran jossain ketjussa oli puhe siitä, miten usein perheissä roskapussi täyttyy ja sinun vastauksesi sai minut ensin ajattelemaan, että äläs nyt, ei voi pitää paikkaansaMutta teillä onkin laajemmat kierrätysmahdollisuudet, eli siihen roskapussiin menee paljon vähemmän roinaa kuin meillä. Siitä huolimatta aloin ajatella, että meillä ei ole ihan hyvällä mallilla jäteasiat, aloimme pakata roskia eritavalla ja viedä tarkemmin keräyspisteisiin ja niin saimme kaksinkertaistettua roskiksentyhjennysvälin ja niin ollen lasku puolittui
Kiitos, kun pistit ajattelemaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Onpas åboriginaalilla viestejä![]()
Kauanko oot palstaillu?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:*PUTOS*Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin::saint:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1355439#m16690043![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon niin ekolookinen että :xmas: