Alkuperäinen kirjoittaja Miten:tuo essien profiilikuva näyttää jotenkin niin tutulta? Oliskohan joskus Blumen kuvana ollut sama? Ainakin on ihan samannäköinen tytsi kuvassa!
Se kuva on jo monta kuukautta vanha kuva
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miten:tuo essien profiilikuva näyttää jotenkin niin tutulta? Oliskohan joskus Blumen kuvana ollut sama? Ainakin on ihan samannäköinen tytsi kuvassa!
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Miten:tuo essien profiilikuva näyttää jotenkin niin tutulta? Oliskohan joskus Blumen kuvana ollut sama? Ainakin on ihan samannäköinen tytsi kuvassa!
Se kuva on jo monta kuukautta vanha kuvaJa sori muru, mut mä en oo Blume
Mä en oo yhtään niin fiksu eikä mulla oo niin loistavaa mielikuvitusta!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muru?:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Miten:tuo essien profiilikuva näyttää jotenkin niin tutulta? Oliskohan joskus Blumen kuvana ollut sama? Ainakin on ihan samannäköinen tytsi kuvassa!
![]()
muistat Blumen kuitenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja muru?:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Miten:tuo essien profiilikuva näyttää jotenkin niin tutulta? Oliskohan joskus Blumen kuvana ollut sama? Ainakin on ihan samannäköinen tytsi kuvassa!
![]()
Tottakai mä muistan Blumen, se tais lopettaa palstailun hetki sen jälkeen kun mä aloitin. Mut oli se kyl jännä hetki kun porukka tajus että Blume on feikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja muru?:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Miten:tuo essien profiilikuva näyttää jotenkin niin tutulta? Oliskohan joskus Blumen kuvana ollut sama? Ainakin on ihan samannäköinen tytsi kuvassa!
![]()
Tottakai mä muistan Blumen, se tais lopettaa palstailun hetki sen jälkeen kun mä aloitin. Mut oli se kyl jännä hetki kun porukka tajus että Blume on feikki![]()
kyl sä hedonana olit täällä jo silloin kun blume palstaili, sorimut bongasin sut jo silloin.. ja ei... en seuraile mitenkään erityisesti kirjoituksiasi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aha:että lopetti juuri kun sinä aloitit... Miten niin Blume oli mielestäsi fiksu?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja muru?:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Miten:tuo essien profiilikuva näyttää jotenkin niin tutulta? Oliskohan joskus Blumen kuvana ollut sama? Ainakin on ihan samannäköinen tytsi kuvassa!
![]()
kyl sä hedonana olit täällä jo silloin kun blume palstaili, sorimut bongasin sut jo silloin.. ja ei... en seuraile mitenkään erityisesti kirjoituksiasi
![]()
No mut kiva et joku muu muistaa, koska mulla on niin huono muisti et unohtaisin päänikin jonnekin jollei se olis hartioissa kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:
joo.. aika naurettava väite et sä oisit Blume![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:
No niinpä![]()
Mut toi täytyy kyl ottaa kohteliaisuutena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:
No niinpä![]()
Mut toi täytyy kyl ottaa kohteliaisuutena![]()
sua kehuttiin just yhtä kauniiksikin, kuvakin sama kuin superkauniilla blumella
(oot kyllä oikeestikkin tosi kaunis)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos vinkistä, siinäpä mulle tekemistä tylsään päivään: etsiä tyyli netistä!
Mitä laitan hakusanaksi, tyylit? Ja sitten kuvahaulla katselen minkä valitsen?