Mä en tiedä oonko vainoharhanen sekopää vai mitä mutta taas tapahtuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Oon ennenkin kirjoittanut kuinka meillä on pihalla käyty tekemässä pikkukiusaa, eikä aina niin pientäkään: Siirrelty pihalla tavaroita, varastettu lasten leluja, kaadettu pihakeinu ja vanhaa autoa oli naarmutettu jne. Mä sain tiistaina uuden auton ja ylläripylläri tänä aamuna siitä on yksi rengas tyhjänä. Joo, onhan se ihan mahdollista että ihan itsestään tyhjentynyt yön aikana tai ajettu illalla sillä johonkin naulaan tms. Mutta kyllähän sitä miettii että aika sattuma ois taas heti...
Argh!

no mutta laita sitten siihen omaan pihaan, niin näet että kuka siellä käy touhuamassa. Ei tuollaista tarvitse hyväksyä ja sallia. Oletko muuten jutellut asiasta taloyhtiössä. Kärsivätkö muutkin kiusanteosta? Meillä tapahtui samaa ja syypää löytyi toisen taloyhtiön lapsista. Tosin kiusanteko oli lievempää mutta silti häiritsevää.

Niin varmaan pitäis mutta asutaan rivarissa niin tuskin mä voin omia kameroita tonne yhteiseen autokatokseen viritellä. V*ttu. Onneks en vienyt loppuviikosta renkaanvaihtoon tota autoa vaan on kesärengas tuo tyhjä niin joka tapauksessa piti tänään vaihtaa.

Asutaankohan samalla alueella?! Täälläkin kulkee öisin joku hiippari ja tekee kaiken näkösiä "kepposia". Pelottaa!

Mun on pakko nyt tsekata että onko tämän asuinalueen eräs sekopää muuttanut sinnepäin.

Se otti silmätikukseen aina yhden perheen kerrallaan. Rikkoi autonrenkaita, viskasi lasten leluja ties minne, jne.

• Tykkää
Reactions: as if
no mutta laita sitten siihen omaan pihaan, niin näet että kuka siellä käy touhuamassa. Ei tuollaista tarvitse hyväksyä ja sallia. Oletko muuten jutellut asiasta taloyhtiössä. Kärsivätkö muutkin kiusanteosta? Meillä tapahtui samaa ja syypää löytyi toisen taloyhtiön lapsista. Tosin kiusanteko oli lievempää mutta silti häiritsevää.

No olen kysellyt naapureilta ja ne pitää varmaan mua ihan sekopäänä, kenelläkään muulla ei siis mitään tapahtunut. No kesällä yksi sentään näki kun meidän juuri istutettu puu oli käyty repimässä.
Pitää ottaa taas taloyhtiön kokouksessa puheeksi varmaan ens viikolla.
Mä otin osittain näiden juttujen takia koirankin muttei se mitään oo haukkunut, autokatos tosin on niin kaukana ettei siihen auta mutta jos pihalle/oven taa joku tulee. Kerran oli esim. yön aikana kasattu kaikki etupihalla olevat tavarat (sellaiset pajuobeliskit, leluja) oven taa niin että kaatuivat kun oven avasi.
Mä alan hemmetti nukkumaan tuolla autossa jos näkis ketä täällä hiipparoi...

Riistakameran voi laittaa sinne autoon sisälle. ja sinne voi laittaa myös liiketunnistimella toitmivan valon. Itse kyllä köyttäisin sen katoksen yläparruihin säänöistä piittaamatta, johonkin huomaamattomaan paikkaan iltähämärällä, ettei asennustoimia huomattais...

• Tykkää
Reactions: as if
Riistakameran voi laittaa sinne autoon sisälle. ja sinne voi laittaa myös liiketunnistimella toitmivan valon. Itse kyllä köyttäisin sen katoksen yläparruihin säänöistä piittaamatta, johonkin huomaamattomaan paikkaan iltähämärällä, ettei asennustoimia huomattais...

Muistutan, että se on laitonta ja poliisiasia, jos jää kiinni. Vain omaa tonttia saa kuvata, ja siinäkin tarkasti rajattava se kuvattava alue: ei saa lainkaan mennä yleiselle alueelle.

Karmealta kuulostaa tapahtuneet ap. :(

Joskus vuonna papu (2004-2005) joku muuten kans vainos mun autoa. Mulla oli silloin erittäin huomiota herättävän näköinen auto (vanha muutaman sadan prutku mutta tuunattu sellaiseksi ettei voinut olla huomaamatta). Lukkoihin oli tungettu purkkaa ja renkaita tyhjennetty ja tuulilasiin kirjoiteltu (siis talvella lumeen/jäähän) monesti kaikkea "mukavaa". Että otti päähän silloinkin.

Yhteistyössä