Mä en tiedä mitä teen,voitteko suositella jotain mulle,kiitos!:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli tilanne on sellainen että me löysimme liikepaikka,missä haluamme avaata ehkä vielä yks kauppa,mutta,nyt mietin mitä teen lasten kanssa.
Pelotta heitä laita päiväkotiin koska toi pandemia on varma tulossa ja haluan oikeasti heitä pitää kotona ainakin vielä tämä vuos,sitten toinen asia on se että jos vaikka laitan niin multa menee heti 1000 eli lapsista mitä maksetaan sekä päiväkodistakin pitää maksaa kahdesta lapsesta+vielä mun pitää maksaa liikesta vuokra,eli 2tonnia jos ei enempää joka kuukaus ainakin menee pois ja mitä jos se ei menee hyvin?Haluan kyllä kovasti oma liike,mutta voitteko jotain suositella mulle?Tai varma te suositelette että älä avaa sitten :ashamed:
Mulla aina niin paljon kysymyksiä jokaisesta jutusta,kun haluan aina olla varma

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
En ihan ymmärtänyt noita menolaskelmiasi, mutta olisiko teillä mahdollista hankkia lapsille hoitaja kotiin? Tai tuntuisiko pph vähemmän pelottavalta vaihtoehdolta hoitopaikaksi?

Mutta paljonko se maksaa?Kyllä se vähän kans pelottavalta tuntu,kun en kaikille omia lapsia oikein luotan,päiväkotiin se olisi helpompi laita,kun sielä ainakin monta hoitaija

Ensimmäinen neuvo pidä perheen ja yrityksen rahat erillään.
Eikös se sun äiti hoida lapsia välillä? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Hoitaisko hoitorahalla kokopäiväisesti?
Onko miehen työvuoroihin mahdollisuus vaikuttaa, niin, että olisitte eriaikaan töissä?
Päivähoitokaan ei ole kovin kallista, jos teillä on pienet tulot. Jos kaupan laitat niin todennäköisempää, että sieltä saat taudin, kuin laset päivä kodista. Kuitenkin enemmän olet ihmisten kanssa tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ensimmäinen neuvo pidä perheen ja yrityksen rahat erillään.
Eikös se sun äiti hoida lapsia välillä? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Hoitaisko hoitorahalla kokopäiväisesti?
Onko miehen työvuoroihin mahdollisuus vaikuttaa, niin, että olisitte eriaikaan töissä?
Päivähoitokaan ei ole kovin kallista, jos teillä on pienet tulot. Jos kaupan laitat niin todennäköisempää, että sieltä saat taudin, kuin laset päivä kodista. Kuitenkin enemmän olet ihmisten kanssa tekemisissä.

miehellä tulot noin 3500-4000 joka kuukaus,mulla vaihtelevat täällä hetkellä mutta kuitenkin enemmän kuin miehellä.Meillä lainat ja laskut 3tonnilla maksetaan joka kuukaus,nyt mulla on rahaa yritykseen,mutta tilanne on myös sellainen,että jos olen sielä töissä,niin en pystyy enää iltaisin olla töissä,koska pitää vielä verkkokauppakin pyöritä tai en oikein vielä tiedä että onko se edes vaikea,mutta en ainakaan 3töitä oikein jaksa tehdä,kun kotonakin pitää ees joskus olla :/

Mulle vaan tuli mieleen,koska näin mun tuttu teki kun avaasi kauppa,eli hän ottanut työvoimatoimistosta joku harjoitelija itselle,eikä tarvinut maksaa iso palkka,muistakseni,en tarkaan tiedä,mutta osaako joku jotain tästä mulle sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mulle vaan tuli mieleen,koska näin mun tuttu teki kun avaasi kauppa,eli hän ottanut työvoimatoimistosta joku harjoitelija itselle,eikä tarvinut maksaa iso palkka,muistakseni,en tarkaan tiedä,mutta osaako joku jotain tästä mulle sanoa?

Tarkoitatkohan työlistämistukea/palkkatukea... googlaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Tarkoitatkohan työlistämistukea/palkkatukea... googlaa... :)

en oikein tiedä,mitä se on tarkaan

Mitä myyt siellä verkkokaupassa? Onko siis jo toiminnassa?
Saako mainita edes millä sanahaulla löytyis googlesta? B)

Ehdottaisin kans tuota hoitajaa kotiin lapsille, sitä harjoittelijaa vois tieten kysäistä työkkäristä.

Yhteistyössä