Mä en tiedä mitä piristettä sitä alkais käyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Mulla kun noita mahavaivoja on niin vähensin kahvinjuontiani tuon Egyptin matkamme jälkeen kun kerran siellä pärjäsin viikon ilman kahvia. No siellähän aurinko paistoi joka päivä, täällä on taas se aika että auringosta ei ole tietoakaan.. No kahvinjuontia en aio lisätä, mulle ei riitä edes lääkitys pitämään oireita pois vaikka ruokavaliotakin noudatan. Mut muuta piristettä tarvitsisin. Nukahdin meinaan eilen kesken romantiikan ja mies käski mun nukkua tänään koko päivän ettei toista kertaa tuollaista tapahdu. :ashamed: Tosin en pysty nukkumaan koko päivää, aamupäivän nukuin, mutta se väsyttää entisestään. Hommaa piisaa riittämiin, siitä ei voi karsia, ulkona tietty pitäis aina välillä käydä, mutta inhoan kylmää. mä en vaan tajua miks ihmistä voi vaivata tällanen väsymys koko ajan? En ole ikinä ollut mikään sohvalle nukahtelija..

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
E-EPA Minisun ! Eiks sieltä Egyptistä saa kahvia? Reilun viikon pääst lähtö?
Apua...............

Saa toki Egyptistä kahvia, mutta se oli sellaista kuraa etten halunnut juoda sitä. Olen myös elämäni aikana ollut kerran ilman kahvia, koko raskausajan, en tiedä miks mun piti aloittaa lahvinjuonti sit heti raskauden jälkeen uudestaan??

Haluutko muuten jotain muuta tietää Egyptistä, se oli aivan uskomattoman ihana maa!

Mulle tuli kans mieleen, että kannattaisko lääkärissä käydä. Toisaalta nyt on paljon viruksia liikkeellä. Saattaa olla että sellainen tuntuu vain väsymyksenä..siis ettei kunnolla kipeäksi tule.

Osta semmonen valo itelles... nyt vaan on virallinen nimi ihan totaalisesti hukassa... noloa! Joku kirkasvalolaite vai mikä lie onkaan. kaveri oli joskus kokeillu ja sano et auttoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mitens jos väsymys liittyisi johonkin muuhun kuin piristeen puutteeseen. Johonkin elimistön tilaan tai sairauteen?

Niinku mihin?

No, onhan niitä. Anemiaa jne.

...niin tai esim. raskaana ;)

Se ei ole mun kohdalla mahdollinen vaihtoehto.

Mitens jos väsymys liittyisi johonkin muuhun kuin piristeen puutteeseen. Johonkin elimistön tilaan tai sairauteen?

Niinku mihin?

Käytättekö miehenne kanssa ehkäisyä? Siis onhan se sinun aikaisempien kertomustesi perusteella kaukaa haettua, mutta usko tuohon mahdottomuuteen on minulla kadonnut luettuani muutamia tarinoita naisista, jotka näyttävät tulevan raskaaksi milloin mitenkin mahdottomasti.

Mutta kannattaa kuitenkin sulkea ensin pois vaihtoehdot siis noista puutetiloista.

Niinku mihin?

Käytättekö miehenne kanssa ehkäisyä? Siis onhan se sinun aikaisempien kertomustesi perusteella kaukaa haettua, mutta usko tuohon mahdottomuuteen on minulla kadonnut luettuani muutamia tarinoita naisista, jotka näyttävät tulevan raskaaksi milloin mitenkin mahdottomasti.

Mutta kannattaa kuitenkin sulkea ensin pois vaihtoehdot siis noista puutetiloista.

Ei käytetä ehkäisyä kuten olen palstalla maininnutkin, mutta syy siihen on se ettemme tarvitse ehkäisyä, mieheni spermanlaatu on niin huono eikä tässä ole tilanne mitenkään muuttunut, vaikka kuinka olisi olemassa teoreettinen mahdollisuus ja vaikka kuinka ihmiset kertovat ihmeellisistä sattumuksista. Minulla on sitä paitsi kuukautiset juuri loppumaisillaan. Millään jaksais vaan emnnä taas lääkäriin verikokeille kun ne on sitten kuitenkin ihan kunnossa. No töissä voisin antaa sen nollanäytteen labratytöille kun ottavat aina sellaisen joka päivä, siis näytteen jostakin satunnaisesta näytteenantajasta, pääsis samalla vaivalla. Tosin en ole töissä väsynyt, ja kotonakin jaksan ahkeroida. Se vaan, että aina väsyttää, koko ajan siis väsyttää, aamulla sattuu fyysisesti kun pitää avata silmät ja nousta ylös, illalla menee silmät väkisin kiinni. Eikä sellaista intoa ole enää että tekis hommia kerralla pois kun aina jää kesken, jaksaa tehdä vaan hiukan aikaa kerrallaan.

Yhteistyössä