Mä en tiedä millon lähteä näytille synnärille...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Valvoin yön, supisteli 5 minsan välein. Päivän selkää särkeny ja supistelee aika kipeesti mut epäsäännöllisesti..verensekaista sinkuvaa limaa tullu aamupäivällä useamman kerran..
Uskaltaako jäädä enää kotiakaan jos tulee sit nopeeta ku on tullakseen..

Minä olen ainakin saanut niin tylyä kohtelua synnäriltä, kun siellä kerran "turhaan" kävin. Ite en oo kyllä ihan hepposilla tuntemuksilla enää sitten sinne lähtenyt. Kauaa ei kyllä sitten ole kenenkään lapsen takia synnärillä olla.. Viimeksikin vaan 2 tuntia... Tuntuu, että kun sinne synnärillemenee, niin tulee paljo kiepeämmäksi kuin kotona :)

Mä olin tuskissani sairaalan huoneessa ja hoitaja kävi katsomassa. Ei mitään hätää. Supistukset jatkui ja ajantajukin varmaan meni. Viimein olin niin kipee, että pakko soittaa hoitaja. Sitten olikin kiire saliin. 17min salissa ja lapsi punnattu ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
matkaan menee 10min. Soitin päiväl ja sanoivat et sit ku ei kestä olla enää kotona..voiko paikat aueta ns. huomaamatta jos supistukset ei ole säännöllisiä..?

Miulla ei kakkosen aikaan ollu supistukset missään vaiheessa säännöllisiä.. reilu 5 tuntia ekasta tyttö oli maailmassa.

itse olisin noin lyhyellä matkalla vielä kotona. Toisaalta niitä syöksysynnytyksiä ei osaa etukäteen ennustaa kukaan.. Aika harvinaisia tosin ovat mun käsityksen mukaa. Eli TODENNÄKÖISESTI huomaat kun supparit muuttuu todella kipeiksi ja ehdit sairaalaan.

En itse seurannut kyllä supistusten väliä tai oliko ns säännöllisiä. Ekan aikana ku mentiin niin koko päivän teetelly eikä ne poiskaan ajaneet. Esikoinen syntyi seuraavan päivän iltapäivällä ja tokasta menin lapseveden tihkumisen takia myös illalla ja syntyi n.6,5h päästä.

Mullakaan ei viimeks supparit muuttunu oikeestaan missään vaiheessa kovin säännöllisiksi, eikä myöskään kovin kivuliaiksi, noh onneksi lähdettiin näytille, sairaalaan päästyämme olin 10cm auki :whistle: Eli kannattaa käydä näytillä! Onnea matkaan!

Juu näytille vaan. Siitä ne palkkanasa siellä synnärillä saa. Ja jos valvot vielä toisenki yön ni oot jo ihan huonona :) kannattaa mennä käymään enneku suotta olla huolissaan.

Jos mä oisin ollu kotona niin kauan kun en enään kestä,niin kotiin ois mukula syntyny! Vedet meni kotona ja kertaakaan ei tullu oikeesti kipeetä supparia,yhessä vaiheessa mietin synnärillä et nyt voisin ottaa panadolia taikka jotain...en saanu. :laugh: 6h meni ja tyttö oli syntyny. Rv 37+6 ja esikoinen. Että sinuna menisin kyllä näytille jos on sellanen olo. :hug: Vesien menon takia mentiin sairaalaan.