Mä en tajua miksei paras kelpaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joh 3:16
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joh 3:16

Vieras
kun tarjotaan ikuista elämää taivaassa, se ei kaikille kelpaa. Miksi jotkut torjuvat ilmaisen aarteen ja haluavat valita kadotuksen. Jeesus on kuollut sun syntien takia ja noussut kuolleista-kuolema on voitettu. Saat elää jo tätä elämää rauha ja onni sydämessä, vapaana kaikesta mikä sitoo (ite vapauduin sairaalloisesta läheisriippuvuudesta, joka hallitsi KOKO elämääni). Ja jokainen ihminen on syntinen, syntyessään syntinen. kaikki tarvitsemme jeesusta .

Jeesus on totta, Hänen lähellään ei tarvitse pelätä, saa rukouksin jättää kaikki huolet hänelle, Jeesus ei jätä ei petä ja haluaa ihmiselle aina hyvää. Jumalan armo ja anteeksiantamus on jokaisen päiväni ilo ja vapautus, ilman sitä en jaksaisi, en selviäisi.

Muuta pelastusta ei ole, Jeesus on ainut tie totuus ja elämä.

Hän tulee vielä takaisin maailmaan ja silloin ihmiset jaetaan kahteen leiriin , silloin jokainen menee joko taivaaseen tai helvettiin.

Jeesus odottaa että saa tulla sinunkin elämääsi.

Tämä ei ole provo, eikä huuhaata.

Paras kelpaa! Meitä on monia, joille paras ja vain paras kelpaa!! Uskonnollisuudella ja elävällä uskolla eli todellisella yhteydellä Kristukseen on ero. Olemme yhtä Kristuksessa ja se ilo pursuaa sieltä, olemme taivaan kansalaisia jo täällä maallisessa ajassa. Siunausta ja armoa sinulle ap!

Joku jaksaa aina välillä nitä kirjoitella. Ja se ON hyvä. Aina on joku ja enemmänkin jotka ei jaksa näitä, mutta on myös niitä joiden päivä (jopa elämä ) voi pelastua pelkästään lukemalla tämän. Hyvällä asialla olet. :)

Ja: kaikki tämä ihanuus on totta. :heart:

ihanaa kun on muitakin! joskus tuntuu että koko muu maailma vastustaa.

siunatkoon Jeesus koko tätä rakasta Suomen maata ja erityisesti kaikkia lapsiperheitä ja äitejä; uupuneita, väsyneitä ja kiukkuisia äitejä. Nyt tarvitaan erityistä rukousta pienten lasten perheille,monet ovat lujilla, ja henkiset voimavarat loppu, on masennusta ja riitoja, turhautumista ja pelkoa.Sairaudenpelkoa, kuolemanpelkoa ja pelkoa tarttua täysillä elämään, jeesus vapauta sinä meidät peloista ja riippuvuuksistajotka sitovat. Herra teitä ja meitä väkevästi siunatkoon.

Jokainen uskoo tavallaan, se meille suotakoon....et tule autuaaksi etkä pelastu jos sinut on väkisin käännytetty johonkin. Sen uskon tien näyttää Jumala itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Älä timbe nauraa rätkätä siellä. Onko se sulta jotenkin pois jos joku uskoo? Mun elämään se ei ainakaan vaikuta millään tavalla. En kuulu kirkkoon, mutta kunnioitan eri uskontoja. Kuten eri rotuja. Kyllä tälle pallollemme mahtuu yhtä sun toista, pääasia mun mielestä olisi tulla vaan toimeen toistensa kanssa ilman jatkuvaa vääntöä. Mutta eipä se taida onnistua ihmiseltä...

Alkuperäinen kirjoittaja joh 3:16:
kun tarjotaan ikuista elämää taivaassa, se ei kaikille kelpaa. Miksi jotkut torjuvat ilmaisen aarteen ja haluavat valita kadotuksen. Jeesus on kuollut sun syntien takia ja noussut kuolleista-kuolema on voitettu. Saat elää jo tätä elämää rauha ja onni sydämessä, vapaana kaikesta mikä sitoo (ite vapauduin sairaalloisesta läheisriippuvuudesta, joka hallitsi KOKO elämääni). Ja jokainen ihminen on syntinen, syntyessään syntinen. kaikki tarvitsemme jeesusta .

Jeesus on totta, Hänen lähellään ei tarvitse pelätä, saa rukouksin jättää kaikki huolet hänelle, Jeesus ei jätä ei petä ja haluaa ihmiselle aina hyvää. Jumalan armo ja anteeksiantamus on jokaisen päiväni ilo ja vapautus, ilman sitä en jaksaisi, en selviäisi.

Muuta pelastusta ei ole, Jeesus on ainut tie totuus ja elämä.

Hän tulee vielä takaisin maailmaan ja silloin ihmiset jaetaan kahteen leiriin , silloin jokainen menee joko taivaaseen tai helvettiin.

Jeesus odottaa että saa tulla sinunkin elämääsi.

Tämä ei ole provo, eikä huuhaata.

koska mä en koe uskoa ja luottaa mun elämää minkään suuremman voiman käsiin, me eletään vain kerran ja vastataan itse omasta elämästä.. meillä on vapaa tahto tehdä asioita niinkuin me halutaan, ja siitä mä pidän kiinni, jos nyt sitte sattuu käymään niin onnettomasti että mä olen väärässä niin sittenhän palan ikuisesti helvetin tulessa.. so.. mie en jaksa murehtia asiaa ennalta, mitä tulee syntiin niin varmaan jonkun mittapuun mukaan sitä olen paljon tehnyt, mä vaan tuppaan ajattelemaan että mä oon elänyt hyvän ja hauskan elämän tähän asti.. en ala tekemisiäni rajoittamaan sen takia että raamattu kieltää tekemästä jotain.. enkä usko että on sen suurempaa tarkoitusta tällä elämällä kuin syntyä, elää, lisääntyä ja kuolla.. siinäpä se.. uskon siihen mikä voidaan todistaa ja paljain silmin nähdä, enkä myöskään voisi uskoa ikinä mihinkään minkä nimissä on viattomia tapettu, vainottu, kidutettu, aatteeseen joka "halventaa" naisia ja heidän älykkyyttään, ja koska tähän kuuluu about kaikki uskonnot niin mie pysyn ihan vaan uskonnottomana..

Alkuperäinen kirjoittaja Ateisti:
Älä timbe nauraa rätkätä siellä. Onko se sulta jotenkin pois jos joku uskoo? Mun elämään se ei ainakaan vaikuta millään tavalla. En kuulu kirkkoon, mutta kunnioitan eri uskontoja. Kuten eri rotuja. Kyllä tälle pallollemme mahtuu yhtä sun toista, pääasia mun mielestä olisi tulla vaan toimeen toistensa kanssa ilman jatkuvaa vääntöä. Mutta eipä se taida onnistua ihmiseltä...

Kyllähän minä nauran kun naurattaa. Ja onko se keltään pois jos minä en usko ja vielä naurankin päälle? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ateisti:

Kyllähän minä nauran kun naurattaa. Ja onko se keltään pois jos minä en usko ja vielä naurankin päälle? :D

Niin... ei kai se ole. Siispä naura sinä siellä. :)

Minulle kyllä kelpaisi ne raamatun tarjoamat orjat... :whistle:

Nyt on Timppa pakko sanoa, että pysy hyvänen aika poissa näistä ketjuista, jos et toisen uskoa osaa muulla tavoin kommentoida. :/
Juu juu, sinulla on uskon -ja sananvapaus, mutta kumpikaan niistä ei anna oikeutta loukata.

Se on niin väärin jos paremmasta tietää, se on niin väärin, jos sen kertomatta jättää.

Jokainen sydämessään tuntee, onko oikealla vai väärällä tiellä. Tie Jumalan luo on aina auki, saat palata koska tahansa. Herra armahda ja puhuttele erityisesti niiden sydämiä, jotka sinua pilkkaavat, jotta heille vielä anteeksiantamus kelpaisi.

Jokainen ihminen on Jumalan luoma, hänen omansa, mutta on oma valinta palaako Jumalan luo ja elävään uskoon ja lopulta taivaaseen vai jääkö näitten pippaloitten ulkopuolelle. Raamattu on edelleen totta ja Jeesus elää. Kannattaa vaikka kokeilla! mutta varo, saatat menettää pahan omantuntosi ja syyllisyytesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Nyt on Timppa pakko sanoa, että pysy hyvänen aika poissa näistä ketjuista, jos et toisen uskoa osaa muulla tavoin kommentoida. :/
Juu juu, sinulla on uskon -ja sananvapaus, mutta kumpikaan niistä ei anna oikeutta loukata.

Tuota... Kun raamattu tarjoaa kaikennäköistä hyvää, josta täälläkin on puhetta liki joka päivä, niin miksi ei saa nostaa muitakin raamatun tarjoamia mahdollisuuksia esiin? Ja on se kumma että jonkun peppuseksille tai menkkalimalle saa nauraa muttei uskolle! Ja niin kauan kun täällä saan sättäillä niin varmasti sanon mielipiteeni näihin uskontoketjuihin. Vai pitäisikö aloittaa muutaman tunnin välein oma "JUMALAA EI OLE"-ketju?

Tällä palstalla olen huomannut, että on ainakin kahdenlaisia ateisteja. Uskoisin jos näkisin -tyyppejä (jollainen olen itsekin joskus ollut), sekä sitten siinä eilisessä kuvassa esiintynyt jos Jeesus tulee, tapetaan se taas. Sitä jälkimmäistä ajatusta en voi ymmärtää. :o Mutta kai sellaista on pakko olla olemassa jos miettii lopun ajan kuvauksia.

Tuota... Kun raamattu tarjoaa kaikennäköistä hyvää, josta täälläkin on puhetta liki joka päivä, niin miksi ei saa nostaa muitakin raamatun tarjoamia mahdollisuuksia esiin? Ja on se kumma että jonkun peppuseksille tai menkkalimalle saa nauraa muttei uskolle! Ja niin kauan kun täällä saan sättäillä niin varmasti sanon mielipiteeni näihin uskontoketjuihin. Vai pitäisikö aloittaa muutaman tunnin välein oma "JUMALAA EI OLE"-ketju?

Jossain toisessa ketjussa kysyin tuosta orjuudesta, että onko kyseessä sellainen asia, joka on Raamatun aikana ollut yhteiskunnassa sallittu, mutta kehottaako Raamattu silti siihen. Tapauksena voisi verrata esimerkiksi avioeroihin, joista Jeesus sanoo, että ne on sallittu ihmisen kovasydämisyyden tähden Mooseksen laissa, mutta alunperin tarkoitus oli, että liitto on ikuinen.

Kannatan
:attn:

Kyse olikin nyt siitä miten kommentoit, se pisti silmään kun oli loukkaavan oloinen kommentti. Minä kyllä tiedän kantasi uskontoon, tai siis lähinnä kristinuskoon.
Osaat varmasti keskustella kohteliaammin. Katsos kun mielipiteensäkin voi esittää niin monella tapaa.