K
Keittiönoita
Vieras
Kyllä mä uskon, että kaikille paras kelpaa. Mutta mikä on toisen mielestä se paras, voi toisen mielestä ollakin jotain ihan muuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kyse olikin nyt siitä miten kommentoit, se pisti silmään kun oli loukkaavan oloinen kommentti. Minä kyllä tiedän kantasi uskontoon, tai siis lähinnä kristinuskoon.
Osaat varmasti keskustella kohteliaammin. Katsos kun mielipiteensäkin voi esittää niin monella tapaa.
Miten voi kohteliaasti tuoda esille mielipiteensä siitä, että pitää naurettavana sitä, että aikuiset ihmiset uskoo joulupukkiin, pääsiäispupuun tai pilven reunalla istuskelevaan vanhaan ukkoon?![]()
Hei NinaTT, kovinpa on kunnoittavaa suhtautumista... missäs se sun kuuluissa suvaitsevuus on nyt. Vi...ttuunnut heti kun joku aukoo sulle tai on eri mieltä omissa (vrt. istukkajutut) mutta itse olet nauramassa ihan samalla tavalla ketjuissa joita itse pidät huuhaana.
Itse olen uskoni menettänyt ja nykyään olen lähinnä agnostikko, mutta ei mulla ole tarvetta nauraa toisten uskolle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei mulla oliskaan pokkaa väittää että tämä on ainoa tie pelastua, ellen sitä sydämessäni tietäisi ja tuntisi. Jumala toimii minussa ja minun kauttani, en voi itseäni juuri kehua. Olen pelkkä tavis, heikko lankeamaan ja välillä paska äiti ja v-mäinen vaimo. Onneksi kelpasin Jumalalle omana itsenäni, sain tulla hänen tykönsä ja tuoda kaikki mikä painaa ja mielessä syyttää. Jeesus otti minut vastaan, antoi KAIKKI anteeksi ja sain aloittaa alusta. Siksi haluan elää joka päivän Jeesuksen seurassa, ja kertoa tästä sullekin. Olen edelleen siis sama akka kuin ennenkin, edelleen syntinen ja edelleen väsyn tiskivuoriin ja ukon haiseviin sukkiin, mutta olen ARMAHDETTU ihminen, saan joka päivä aloittaa alusta, anteeksiannettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minulle kyllä kelpaisi ne raamatun tarjoamat orjat...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Hyvä, jos joku löytää rauhan Jeesuksesta. Jos löytää jostain muualta, hyvä sekin on.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Hyvä, jos joku löytää rauhan Jeesuksesta. Jos löytää jostain muualta, hyvä sekin on.
Vielä parempi, jos löytää sen ihan itsestään, eikä tarvitse hakea sitä ulkopuolelta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siksi kastamme lapsemme, jotta sanoudumme irti perisynnistä. Pelastumiseen tarvitaan kaste ja usko, näin raamattu opettaa. Jumala osoitti meitä kohtaan suurinta rakkautta mitä voi kuvitella, antoi oman poikansa kuolla hirvittävän kivuliaan kuoleman ristillä, jotta meillä olisi mahdollisuus elää. Meidän ei tarvitse jäädä kuoleman omiksi ,vaan saamme elää. Täällä maan päällä jo täyttä ihanaa elämää puhtaalla omallatunnolla ja iankaikkisesti taivaassa. Meidät on kaikki kutsuttu tähän elämään, sinutkin, joka nyt pilkkaat ja naurat tälle. Jeesus kutsuu nyt juuri suakin, rakastaa sua sellaisenaan.
Alkuperäinen kirjoittaja joh 3:16:Jeesus on totta
Alkuperäinen kirjoittaja kii:usko syntyy kuulemisesta ja kuuleminen jumalan sanan kautta. Ei muutaku ala lukea raamattua
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja kii:usko syntyy kuulemisesta ja kuuleminen jumalan sanan kautta. Ei muutaku ala lukea raamattua
Ei se takaa mitään, mä en ole edelleenkään uskossa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Samaa ihmettelin ja meni kunnioitus ninaTT sua kohtaan. Olen luullut että olet ihmisenä ihan ok, kun itselläsi on noita mielipiteitä niin monesta asiasta, ja valitsemasi elämänmuoto ei ehkä ole kaikista tavallisin. Nyt ihmetyttää että tätäkö se sun suvaitsevaisuus on?![]()