Mä en tajua mikä pakko mielle mún kaverille on nähdä mut humalassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä en juo tai juon yhden maksimissaan..

Soitti taas pitkästä aikaa lähtisinkö huomenna juhlii... totta kai voin lähtee, aikoihin ole käyty mutta mieli muuttui, kun sanoin että voin lähtee kuskiks, niin tarvitse linja-autolla kulkea.. niin ei käynyt.. sanoin voin ottaa sen yhden, jos lähdetään linkillä.. mutta sekään ei käynyt.. mun pitäs ottaa kuulemma enemmän ja totesin minä vuorostaan.. ei käy mä en ole juonut itseeni humalaan sitten teinivuosien ja muutenkin olen yh ja lapset kotona (mummo olisi tullut katsomaan joten en senkään takia juo, koska selvä pitää kuitenkin olla kotiin tullessa).

Joten totesin unohda koko juttu, mieluummin olen lähtemättä... jos en selvänä seuraan kerta kelpaa.. mikä ei ole kyllä näitten vuosien aikana tuottanut mitään ongelmaa, mutta nyt tuntui olevan isokin ongelma...

Ehkä se halus rentoa ryyppyseuraa, mielummin itsekkin ryyppäisin sellaisessa seurassa missä toinen juo. ankeeta ryypätä jos toinen selvänä, latistaa tunnelman.

Alkuperäinen kirjoittaja åååååååååååååååå;23993863:
No mua ainakin ärsyttäis, kuka sanoi jotta kaikki me olemme samasta muotista, mutta tuo selittäisi sen miksi kaveri haluaa KÄNNIseuraa

Jos se kaveri haluis känni seuraa, niin ei se mua olis edes kysynyt.. koska monta vuotta ollut sama tilanne.. eikä aikasemmin edes millään tavalla häirinnyt se etten juo, nyt vain tuntui olevan elämää suurempi kysymys..

[QUOTE="vieras";23993905]Jos se kaveri haluis känni seuraa, niin ei se mua olis edes kysynyt.. koska monta vuotta ollut sama tilanne.. eikä aikasemmin edes millään tavalla häirinnyt se etten juo, nyt vain tuntui olevan elämää suurempi kysymys..[/QUOTE]

No jospa olet käyttäytynyt niin masentavasti ja tylsästi aiemmin?
Minullakin on monta kaveria, joiden kanssa en kyllä lähtisi juhlimaan jos he olisivat selvinpäin.
Yleensä se selvinpäin oleva on sitten istunut naama norsunvitulla koko illan, huokaillut ja valittanut väsymystään, vittuillut jatkuvasti humalatilasta(siis ei mitenkään mukavalla tavalla vaan kommentoinut kaikkia juttuja tyyliin "just,joopajoo,aha,niimpäniin" yms.), mitään ei voi tehdä extempore kun se selvinpäin oleva ei jaksa ja mitä järkeä jne.
Eikä mulla ole tapana vetää perseitä vaan juoda 4-10 annosta yleensä kun olen humalassa.
Humalassa ollessaan taas sitten on aivan eri ääni kellossa näillä ystävillä..

ei ole ongelmaa käyttäytyä selvin päin tylsästi, tanssin, nauran, seurustelen samalla tavalla kaikkien kanssa.. en valita naama norsun vitulla -> mitä saatan tehdä enemmänkin humalaspäissään kuin selvänä.. hauskaa osaan pitää selvinpäinkin ja niin oon pitänyt jos baariin oon menossa.. en tykkää itsekkään narisevista selvinpäin olijoista, mutta en ole siihen kännejä tai humalatilaa koskaan tarvinnut...

Ehkä se halus rentoa ryyppyseuraa, mielummin itsekkin ryyppäisin sellaisessa seurassa missä toinen juo. ankeeta ryypätä jos toinen selvänä, latistaa tunnelman.

En usko itse tuota tunnelman latistamista, mutta itselläni on "paha" tapa juoda samaan tahtiin kuin toiset. Eli jos porukassa on se yksi siiderin lipittäjä, juon vaan yhden sidukan. Jos taas olen porukassa jossa muut juo tunnissa 3 juomaa, niin silloin minäkin juon.

Itsellä on yksi kaveri joka älyttömästi tykkää juoda (siis se ei tykkää siitä viinan mausta, maistaa sen makeimmasta ja mehuun laimennetusta siideristäkin), ja olen nähnyt hänet kerran kännissä (3 paukkua joi, se riitti). Se oli kiva ilta. Muutoin kaverini ei juo ja moralisoi kokoajan miksi me muut juomme vaikka se on ollut illan vieton tarkoitus... o.O

Yhteistyössä