Mä en taho antaa tätä mahaa pois!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaRo82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaRo82

Aktiivinen jäsen
05.02.2009
1 962
1
36
En taho en. Kun tämä nyt ilmeiseti on sitten meillä se viimeinen. Ikinäkö ei enää tunne tommosia potkuja ja muuta ihanaa ja kamalaakin. Vaikka on ollu kaikenlaista pientä vaivaakin niin jotenkin on nyt osannu nauttiakkin tästä olotilasta. Vaikka en mä koskaan aiemminkaan ole ehtiny siihen mahaan tuskastua.

Mut en mä ikinä olis uskonu, et tätä ihan ikävä meinaa tulla :( Rv 29+5 ja tuntuu, et raskaus loppuu ihan kesken! :o

Näin me ihmiset ollaan erilaisia.. minä olisin vaikka maksanut jollekkin siitä, että olisi kantanut jättimahaani, joka keskimmäisen odotuksen aikana tuli, pari viimeistä kuukautta. Vaan itse piti puhista sen massukan kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Näin me ihmiset ollaan erilaisia.. minä olisin vaikka maksanut jollekkin siitä, että olisi kantanut jättimahaani, joka keskimmäisen odotuksen aikana tuli, pari viimeistä kuukautta. Vaan itse piti puhista sen massukan kanssa :D

Mulla on tämmösiä minimahoja ollu nää viimeset 2, et hyvä jos huomaa talvitakin alta. :D Ja muutenkin päässy suht helpolla aina.. :xmas:

sama täällä,kun ei tiedä jääkö tää viimeseks :ashamed: haluaisin kyllä kokea tän vielä joskus uudestaan :heart: ja mun mielestä tää toinen raskaus on menny ihan liian nopeesti :'( nyt siis 31+4

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:

Mulla on tämmösiä minimahoja ollu nää viimeset 2, et hyvä jos huomaa talvitakin alta. :D Ja muutenkin päässy suht helpolla aina.. :xmas:

:D

Minullakin oli ensimmäisestä minimasu, hyvä jos huomasi mun olevan raskaana... silloin synnytyksen jälkeen oli vähän masua ikävä..

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Ihana asenne sulla. Riemukasta loppuraskautta. En minäkään enää saa kokea milloinkaan masuvauvan potkuja...se on surullista..

Kiitos :)

On se kyllä jotenkin niin surullista. Meilläkin on nyt nää kolme tehty kolmen vuoden sisällä.On vähän semmonen olo et sekö oli sit siinä vai!? :o

:D

Minullakin oli ensimmäisestä minimasu, hyvä jos huomasi mun olevan raskaana... silloin synnytyksen jälkeen oli vähän masua ikävä..

Mulla oli pojasta semmonen kauhee kessi, mut en mä ehtyny siihenkään tuskastua kun syntyi 38+6. Niinku myös tyttökin. :)

mäkin tykkään tästä vauvamahasta ja sanoinkin jo miehelle,että koska tehdään seuraava :)

nyt on alle 2 viikkoa laskettuun aikaan, mutta nyt tuntuu vähän tönköltä. toivottavasti saan kokea vielä ainakin toisen raskauden.

Alkuperäinen kirjoittaja esikko:
mäkin tykkään tästä vauvamahasta ja sanoinkin jo miehelle,että koska tehdään seuraava :)

nyt on alle 2 viikkoa laskettuun aikaan, mutta nyt tuntuu vähän tönköltä. toivottavasti saan kokea vielä ainakin toisen raskauden.

Onnea loppu rutistukseen ja vauva arkeen! :flower: :)

Ihana asenne sulla. Riemukasta loppuraskautta. En minäkään enää saa kokea milloinkaan masuvauvan potkuja...se on surullista..

On se kyllä jotenkin niin surullista. Meilläkin on nyt nää kolme tehty kolmen vuoden sisällä.On vähän semmonen olo et sekö oli sit siinä vai!? :o

taidat olla työtävieroksuva ku kolmen vuoden välein lapsia teet,ettei tuet loppuis ja voit olla kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:

taidat olla työtävieroksuva ku kolmen vuoden välein lapsia teet,ettei tuet loppuis ja voit olla kotona.

Ja sä taidat olla aika hyvä ihmistuntia.. Mä olen kuule töissä vielä reilun viikon. :laugh:

Miten joku voi tykätä näyttää rantavalaalle?Mua ainakin ahdisti ja oli läski olo koko raskauden,onneks ei tuu ku toi yksi ni ei tartte kokee sitä ahdistusta uudestaan

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Miten joku voi tykätä näyttää rantavalaalle?Mua ainakin ahdisti ja oli läski olo koko raskauden,onneks ei tuu ku toi yksi ni ei tartte kokee sitä ahdistusta uudestaan

Läski?? :o meinaaks, että kun on vauvamasu edessä, näyttää läskille? :o

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:

taidat olla työtävieroksuva ku kolmen vuoden välein lapsia teet,ettei tuet
loppuis ja voit olla kotona.

Kolme kolmen vuoden sisällä on käsittääkseni eri asia kuin kolmen vuoden välein???? Vai onko sulla niin suuri tarve haastaa riitaa ettet malta lukea kunnolla?

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:

Läski?? :o meinaaks, että kun on vauvamasu edessä, näyttää läskille? :o

Riippuu vaatetuksesta mut kyllä alussa näyttää lähinnä lihonneelta. Ainaski mä näytin, ennenkuin kumpu pyöristyi. Ja lopussa ensivaikutelma oli ISO kun on tottunut olemaan suht pieni. Kyllä muakin häiritsi.

Ihanaa että jotkut tuntevat noinkin! Itselläni ajatus siitä että tämä raskaus saattaa jäädä viimeiseksi ei tee ollenkaan pahaa, päinvastoin! Nyt puolivälissä, ja esikoinen reilu 9kk vanha.

Voihan se mieli toisaalta muuttua matkan varrella... ainahan on iltatähtivara :whistle:

Mä ymmärrän sua ap niiiiiiin hyvin :D
Nauti, nauti ja nauti! Vielähän sinä toivottavasti 10 viikkoa masuilla!

Mulla oli kamala alkuraskaus, oksentelin 25+0 asti. Mutta siitä elämä vain parani. Tyttö sektioitiin 40+2 eikä oltu kumpikaan valmiita. Meillä oli niin hyvä olla. Mun piti ihan valaa masu sellaseen kipsiinkin kun oli niin haikeeta..

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ihanaa että jotkut tuntevat noinkin! Itselläni ajatus siitä että tämä raskaus saattaa jäädä viimeiseksi ei tee ollenkaan pahaa, päinvastoin! Nyt puolivälissä, ja esikoinen reilu 9kk vanha.

Voihan se mieli toisaalta muuttua matkan varrella... ainahan on iltatähtivara :whistle:

Mä salaa elättelen kans tätä. Jos sitten kun esikoinen menee kouluun. Mä en olis edes iällä pilattu vielä sillon.. :D

Yhteistyössä