"MÄ EN SYÖ TEILLÄ!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
Äsken äitini käväs tuossa,käy siis usein meillä piipahtamassa,ja mies tuli kaupasta ja meinas että rupee grillaileen ja kysy et'söiskö äitini ja isäni samalla meillä...Niin siihen äitini huudahti"MÄ EN SYÖ TEILLÄ!".Mä loukkaannuin ku tuli tunne et'meiän ruuat ei kelpaa...Loukkaannuinko turhasta kun äitini huomas et'menin hiljaseks ja loukkaannuin ja pyys anteeks sanomisiaan jne.Lähtivät nyt sit johonki syömään....

no kyllä vois asian kivemminkin ilmasta...ihmiset ei enään ajattele muiden tunteita, vaan ollaan niin minä, minä, minä. Ihan kun siitä olis jotain hyötyä elämässä.

Anoppi ei koskaan syö meillä... onhan se vähän sellanen olo että kun en osaa tehdä hänelle maittavia ruokia niin ei sit viitti... Ja voihan lastenkin metelöinti ruokapöydässä häritä.

Meillä on kans välillä tuota, eli mun vanhemmat kursailevat ihan hirveästi meillä ollessaan. Ärsyttävää! Ilmeisesti ajatuksena on se, että eivät halua olla passattavana, ja että "säästyypähän lapsille enemmän". (mistään rahapulasta meillä ei siis ole kyse, ja vanhemmatkin sen tietävät)