mä en sitte kuulemma välitä kissoistani yhtään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
olen kuulemma koko kissan synnytyksen ajan täällä puhunut kaikkea muuta ja en ole välittänyt että kissani synnyttää :o näin ollen en siis välitä niistä yhtään. tälläistä kuulin kyliltä, kuulemma erään ihmisen kaveri kertonut lukeneen täältä. no, noita vaihtoehtoja nyt ei oo paljoa, kaksi ihmistä :whistle: :whistle:

pienenä vinkkinä hälle, kannattaa puhua edes totta jos haluaa juoruta ja jättää ne omat vaikeat hetket kirjoittamatta täällä, mähän voin vaikka lukea ne ;)

Oolrait.. selväpä se... juu... Sullahan oli siellä se kasvattakin apuna...eikä se kissa vaadi sitä et sitä kytätään 24/7 kun se synnyttää.. tilannettahan tarkkaillaan vähän kauempaa ja mennään kissan ehdoilla. Ei siinä tartte koko aikaa olla sinne hännän alle törkkimässä ja kurkkimassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGonagall:
Niin joo kissathan siis suorastaan vaatii kätilöö synnytykseen jos kaikki sujuu normaalisti. Eihän tilannetta voi seurata kauempaa ja sit auttaa jos on tarve...

mun olis varmaan pitänyt pitää sitä tassusta ne 6h jotka sitä supisteli ja pyytää hengittämään :'( ensi kerralla sitten tiedän.
kun kuitenkaan tämä ihminen ei tiedä että olin jopa tukena kissalle kun hän ekaa pentua ponnisti, jalat minun kättä vasten ja jokaisen pennun autoin ulos maailmaan ja kuivasin, että se siitä että en välitä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Niin joo kissathan siis suorastaan vaatii kätilöö synnytykseen jos kaikki sujuu normaalisti. Eihän tilannetta voi seurata kauempaa ja sit auttaa jos on tarve...

mun olis varmaan pitänyt pitää sitä tassusta ne 6h jotka sitä supisteli ja pyytää hengittämään :'( ensi kerralla sitten tiedän.
kun kuitenkaan tämä ihminen ei tiedä että olin jopa tukena kissalle kun hän ekaa pentua ponnisti, jalat minun kättä vasten ja jokaisen pennun autoin ulos maailmaan ja kuivasin, että se siitä että en välitä :kieh:

Muista ens kerralla tarjota myös suihkuu tai ammetta lievittämään supistuksia :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

Siehän olit sitten oikein mainio kätilö :D :heart:
Meiän tytöt halusi synnyttää yksin, eivät edees huolineet minnuu mukaan :| :snotty: Toinen haki miulta turvaa supistuksissaan, mutta kun eka pentu rupes syntymään niin juoksi piiloon (ei tietenkään siihen pentulaatikkoon, jonka olis sille väsännyt ja sisustanut :headwall: ) Toinen synnytti miun tietämättä salaa vuodevaatelaatikkoon. Tuli kiehnäämään miun jalkoihin niin huomasin, että sen mahahan on hävinnyt. Näytti sitten miulle pennut, kun maanittelin, että näytähän äitille missä vauvat on :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Siehän olit sitten oikein mainio kätilö :D :heart:
Meiän tytöt halusi synnyttää yksin, eivät edees huolineet minnuu mukaan :| :snotty: Toinen haki miulta turvaa supistuksissaan, mutta kun eka pentu rupes syntymään niin juoksi piiloon (ei tietenkään siihen pentulaatikkoon, jonka olis sille väsännyt ja sisustanut :headwall: ) Toinen synnytti miun tietämättä salaa vuodevaatelaatikkoon. Tuli kiehnäämään miun jalkoihin niin huomasin, että sen mahahan on hävinnyt. Näytti sitten miulle pennut, kun maanittelin, että näytähän äitille missä vauvat on :heart:

meillä ressukka oli ihan hädissään kun kunnon supparit alko ja ei muuta thnyt kun turvautui ihmisiin

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Paas yyllä sen nikki niin käydääs kattomassa mitä se itte on kirjotellu :whistle:

En siis ole ainoa jota kiinnostaa. :whistle: :D

Hyvä kätilöhän sä olet ollut, yhtä hyvä kuin mun toisen synnytyksen kätilö. Sekin tarjoutui mulle jalkatelineeksi ponnistusvaiheen aikana, oman olkapäänsä vaurioitumisen uhallakin. :D