L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
... mutta juuri tänä aamuna ketjut aukeavatkin näköjään mulla ihan ongelmitta. Jotakin on siis tapahtunut: mulla korjaantui, muilla lakkasi toimimastat seiska
'Suurperheellinen vastaa' -ketju joutaa siivota pois. On jo ylipitkä ja hidastaa myös osaltaan toimivuutta.Juu, en minäkään saa auki...nyt taas näyttäs toviksi toimivan mutta...
Jännä juttu sinänsä, että tässä oli "pakko" siivota muutama "ylipitkä" ketju pois palstan sujuvuuden nimeen vedoten...
No, niin tai näin, kasvattaapahan kärsivällisyyttä...tai jotain![]()