Mä en pysty enää yhtään sivua lukea positiivareilta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Muistokirjoituksia olen tässä tavaillut. Ja mä ulvon kuin vesiputous, nikottelenkin jo.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Mitäs olette mieltä:

Askel pieni arasti arkulle käy.
Missä on paappa, ei paappaa näy.
Onko poissa kokonaan vai käymässäkö vain?
Sitä pieni sydän ei ymmärrä lain.

Tässä kohden retkahti loputkin vesihanat auki. :'( snif.
Niin ja tuohon alle mun lasten nimet. Tää on oikeasti tulossa käyttöön.

Olen pahoillani kuolemantapauksesta.

Itse kuitenkin pyrskähdin nauruun kun luin tuon pätkän, mutta mussa ei olekaan kauheasti sentimentaalisuutta mitä tulee korulauseisiin.

voimia tuleviin hautajaisiin, muista ottaa särkylääke ennen kirkkoon menoa, itku saa päänkipeäksi. mulla on pappa kuollu kans joulun aikaan. 20.12-96 en musita siitä joulusta mitään, kuvista olen kattonu kenen vieressä olen istunu muistotilaisuuessa :(

Miun pikkuserkun ukki kuoli myös 2 päivää ennen joulua. Isotätini mies. paljon oltiin varsinkin lapsuudessa tekemisissä ja jonkin verran nyt myös aikuisiällä kun samassa kaupungissa asuttiin. Toissapäivänä sain tietää kun soittelin isotätini kanssa. Kävin eilen ostamassa suruadressin ja pähkäilin, et minkä kauniin runon sinne kirjoittaisi.

Osanotot suruusi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja **:

Itse kuitenkin pyrskähdin nauruun kun luin tuon pätkän, mutta mussa ei olekaan kauheasti sentimentaalisuutta mitä tulee korulauseisiin.

Kamala, nyt muakin alkoi naurattaa. Toivottavasti en pyrski hautajaisissa jos joskus tuon kuulen.

Ap:lle tsemppiä ja :hug:.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Kamala, nyt muakin alkoi naurattaa. Toivottavasti en pyrski hautajaisissa jos joskus tuon kuulen.

Mulla ei nyt oikeasti yhdistä että mikä tossa naurattaa?
Naurattaako teitä kaikki muutkin ympäripyöreät värssyt tuulineen ja enkeleineen, vetisine puroineen yms?

Kertokaa nyt kun ei hölmö ymmärrä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No mua ei kyllä naurata yhtään.

Mitä sä ** sitten laittaisit muistovärssyyn? Ihan uteliaisuuttani kysäisen.

Mä olen melko herkkä liikutuksen eri tiloissa.... silmät osuneet vetiselle kohtaa, kuten isotäti tapaa sanoa.

En osaa nyt tähän hätään heittää mitään, pitäisi perehtyä asiaan enemmän. Mutta en itse välitä ylitunteellisuudesta enkä kliseisyydestä, tietenkin se on ihan eri juttu näin ulkopuolisena asiaa pohtia kuin sitten jos olisi itse tilanteessa missä tuollasita värssyä tarvittaisiin.

Naurattaako teitä kaikki muutkin ympäripyöreät värssyt tuulineen ja enkeleineen, vetisine puroineen yms?

Ei tuossa mikään naurata. Mua nauratti vain se mielikuva itsestäni kirkossa, omaiset lukevat lasten kanssa kyynelsilmin liikuttavaa runoa ja itseä alkaa naurattaa. Olen niitä hulluja jotka saavat naurukohtauksia juuri väärissä paikoissa, varsinkin hermostuneena. Ehkä olet nähnyt minut pyrskimässä bussissa. Sitä en tiedä mitä ** nauroi. Itse värssy on mielestäni sinänsä oikein asiansa ajava.
Anteeksi ja otan osaa.

No mua ei kyllä naurata yhtään.

Mitä sä ** sitten laittaisit muistovärssyyn? Ihan uteliaisuuttani kysäisen.

Mä olen melko herkkä liikutuksen eri tiloissa.... silmät osuneet vetiselle kohtaa, kuten isotäti tapaa sanoa.

En osaa nyt tähän hätään heittää mitään, pitäisi perehtyä asiaan enemmän. Mutta en itse välitä ylitunteellisuudesta enkä kliseisyydestä, tietenkin se on ihan eri juttu näin ulkopuolisena asiaa pohtia kuin sitten jos olisi itse tilanteessa missä tuollasita värssyä tarvittaisiin.

Joo, se on siinä tilanteessa ihan eri juttu.

Mun lapsien kohdalla tuo vain tuntui heti oikealta, eivät vielä oikein ole ymmärtäneet koko kuoleman lopullisuutta, eivät koskaan vielä ole olleet hautajaisissa.

Ja toisaalta jos mukana ei olis yhtään tunteellisuutta niin muistolauseesta tulis pelkkää asiatekstiä. Luulisin.

Mun mielestä kliseisempi olis ollut tää:

Niin laskeutui enkeli valkoinen, luo paapan nukkuvan.
Tarttui kätehen väsyneen,
johdatti ylös kirkkauteen,
taivaan ikuiseen rauhaan.

Paappa oli syvästi uskovainen ja runollinen ihminen muutenkin.

Ei tuossa mikään naurata. Mua nauratti vain se mielikuva itsestäni kirkossa, omaiset lukevat lasten kanssa kyynelsilmin liikuttavaa runoa ja itseä alkaa naurattaa. Olen niitä hulluja jotka saavat naurukohtauksia juuri väärissä paikoissa, varsinkin hermostuneena. Ehkä olet nähnyt minut pyrskimässä bussissa. Sitä en tiedä mitä ** nauroi. Itse värssy on mielestäni sinänsä oikein asiansa ajava.
Anteeksi ja otan osaa.

Ei tarvi mitään anteeksi pyydellä hei!
Joskus jää ymmärtämättä mitä toinen viestillään tarkoittaa. :D

otan osaa , itse etsin juuri värssyä paapan hautajaisiin joka menehtyi tänään , nukkui pois ja vielä perjantai 13 ... onko ideoita minkä tekstin voisin laitta ens viikon hautajaisiin seppeleeseen

Yhteistyössä