Mä en pysty antamaan lapsilleni tasapainoista ja turvallista kotia, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastensuojeluun?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, kiitos vastauksista. pelkään, että lapset otetaan huostaan, mutta pakko mun on toimia, ei tää voi jatkua näin.

Jos näin käy niin käy. Mutta muista että huostaanotto on vain väliaikainen. Saat lapset takaisin heti, kun olosuhteet ovat siinä mallissa. Ja siitä eteenpäin voit alkaa rakentamaan tulevaisuutta turvallisissa ympyröissä yhdessä lastesi kanssa. Hetkellinen huostaanotto on kuitenkin parempi kuin koko lapsuus tasapainottomassa kodissa.

Ok, kiitos vastauksista. pelkään, että lapset otetaan huostaan, mutta pakko mun on toimia, ei tää voi jatkua näin.

Ja huostaanotto voidaan tehdä vasta kun kaikki avohuollon tukitoimet on käytetty ja todettu tehottomiksi - asenteestasi päätellen näin ei tule siis käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Ja huostaanotto voidaan tehdä vasta kun kaikki avohuollon tukitoimet on käytetty ja todettu tehottomiksi - asenteestasi päätellen näin ei tule siis käymään.

Kiitos.

Huostaanottokin voi olla vain parin viikon mittainen, siis sen aikaa, että pystyt etsimään itsellesi oman asunnon ja laittamaan asiasi kuntoon.

Nyt sä et enää voi ajatella itseäsi, ja miltä SUSTA tuntuu, kun jäät yksin. Nyt sun pitää jo asettaa itsesi lasten asemaan, ja miettiä miltä NIISTÄ tuntuu, kun ne joutuu elämään tuollaista elämää.

Mä tiedän, että sä pystyt irrottautumaan tuosta suhteesta, mä tiedän, että sussa on varmasti vielä jäljellä niin suuria henkisiä leijonaemon voimavaroja, että teet kaiken mahdollisen lasten hyväksi.

Kaikkea hyvää sulle, mä todella toivon, että saat asiat kuntoon! :hug:

Yhteistyössä