V
vieras
Vieras
Tuntuu, että voiko suhteella olla tulevaisuutta, kun mä itkeä pillitän jatkuvasti sen vuoksi, mitä mies on mulle tehnyt? Tunteita olisi kyllä, mutta sattuu niin helvetisti kaikki vanhatkin asiat. Ja vielä kun tuoreitakin loukkauksia on, vaikka mies on aikapäiviä sitten luvannut muuttua; aikuistua, kohdella mua hyvin jne.
Fyysisesti ei ole (tietääkseni) pettänyt, mutta muutoin loukannut mua.
Jättänyt yksin ja lähtenyt mieluummin rellestämään, käynyt kahvilla jonkun nuoruudenrakkautensa kanssa, jonka kanssa sitten viestitellyt ties mitä seksijuttujakin jne... Laittoi viestittelylle kuitenkin lopun kun pistin hänet selkä seinää vasten.
Tuntuu vaan niin armottoman pahalta, että miten tuo mies, joka väittää rakastavansa, on todella halunnut loukata minua niin pahoin!? Ja useita kertoja.
Fyysisesti ei ole (tietääkseni) pettänyt, mutta muutoin loukannut mua.
Jättänyt yksin ja lähtenyt mieluummin rellestämään, käynyt kahvilla jonkun nuoruudenrakkautensa kanssa, jonka kanssa sitten viestitellyt ties mitä seksijuttujakin jne... Laittoi viestittelylle kuitenkin lopun kun pistin hänet selkä seinää vasten.
Tuntuu vaan niin armottoman pahalta, että miten tuo mies, joka väittää rakastavansa, on todella halunnut loukata minua niin pahoin!? Ja useita kertoja.