M
miksi?
Vieras
Mä rakastan mun lapsia, mutta musta tuntuu, että mä rakastan mun kuopusta paljon enemmän tai jotenkin ihan eri lailla kuin esikoista. Mä hellin mun kuopusta paljon enemmän, nauran sen kanssa ja leikin, mutta esikoinen herättää mussa useimmiten vain ärtymyksen tunteita mekastaessaan tai viisastellessaan.
En tiedä, onko sillä jotain vaikutusta että esikoinen on poika ja kuopus tyttö. Mä en jostain syystä osaa jakaa mun esikoiselle hellyyttä, aivan kuin joku seinä olisi vastassa, ja vaikka joskus haluaisinkin halata, niin en pysty. En vaan pysty. En oo pystynyt siitä lähtien kun esikoinen on ollut vauva, antamaan sille hellyyttä ja rakkautta niin paljon kuin olisi pitänyt.
Mä olen ihan rikki tämän asian kanssa, ja tiedän, että esikoinenkin on. Mitä mä teen?
En tarvi haukkuja, vaan neuvoja... Haluan kuitenkin muuttaa tämän tilanteen.
En tiedä, onko sillä jotain vaikutusta että esikoinen on poika ja kuopus tyttö. Mä en jostain syystä osaa jakaa mun esikoiselle hellyyttä, aivan kuin joku seinä olisi vastassa, ja vaikka joskus haluaisinkin halata, niin en pysty. En vaan pysty. En oo pystynyt siitä lähtien kun esikoinen on ollut vauva, antamaan sille hellyyttä ja rakkautta niin paljon kuin olisi pitänyt.
Mä olen ihan rikki tämän asian kanssa, ja tiedän, että esikoinenkin on. Mitä mä teen?
En tarvi haukkuja, vaan neuvoja... Haluan kuitenkin muuttaa tämän tilanteen.