mä en osaa päättää tykkäänkö näistä iltavuoroista vai en...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
on ihanaa kun voi viettää kiireettömiä aamuja, ehtii hyvin heräileen, syömään aamupalan ja lähteen rauhassa liikkeelle. sitä on töissäkin paljon paremmalla tuulella ja energisempi. MUTTA sitten illasta et ehdi mitään tehdä. kello on nytkin puoli yhdeksän ja mun piti tänään imuroida ja pestä lattiat kun en loppuviikosta ehdi kun on menoja..... :snotty:
kai se on pakko vetää pikaimurointi ja sit kun lapsi nukkuu niin pestä lattiat...
niin ja siis mun aamuvuoro alkaa puol kymppi, eli en siinä aamustakaan rupee kyllä imuroimaan ja siivoileen.. :D kunhan märisen, nyt imuroimaan
:)

Mä teen kolmea vuoroa ja juuri se vaihtelevuus on parasta, AINA ei tarvi hetätä aamulla kuudelta jne. Yövuorot katkaisee sopivasti ja tuo vähän lisä aikaa nukkumapäivineen :)

Minäkin tykkään vuoroista, minulla on noin 25 erilaista vuoroa! se on sinänsä tyhmää, kun ei millään meinaa muistaa vuoroja, kun kokoajan muuttuvat. Mutta ilta- tai ilta/yövuorot ovat parhaita ja se kaikkein varhaisin aamuvuoro, josta pääsee aikaisin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minäkin tykkään vuoroista, minulla on noin 25 erilaista vuoroa! se on sinänsä tyhmää, kun ei millään meinaa muistaa vuoroja, kun kokoajan muuttuvat. Mutta ilta- tai ilta/yövuorot ovat parhaita ja se kaikkein varhaisin aamuvuoro, josta pääsee aikaisin pois.

Minklaista työtä sä teet kun mahtuu noin paljon eri vuoroja?!

Alkuperäinen kirjoittaja mikki:
Minklaista työtä sä teet kun mahtuu noin paljon eri vuoroja?!
En ole alaani täällä kertonut. vielä jokunen vuosi sitten meillä oli noin 10 erilaista vuoroa, tää on mennyt ihan hurjaksi

:/ On jo ylellisyyttä, jos kolmen viikon listan ajan vuorot pysyvät samoina.

Yhteistyössä