mä en osaa olla äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ggg

Vieras
mulla on kaks lasta 7v ja 3v. 7-vuotias on aivan järkyttävän hankala. Ei tottele mitään, narisee ja kitisee kokoajan, kiusaa pikkuveljeään jatkuvasti. Tuntuu ettei kohta jaksa enää. Onneks nuorempi on hieman helpompi mutta kyllä sekin osaa olla sellainen kovapää. Kumpikaan ei anna periksi ei sitten millään. On jotenkin epäonnistunut olo kun ei saa niitä olemaan kunnolla koskaan.

[QUOTE="vieras";25363545]Käy sitten ainakin kiireen vilkkaan ompeluttamassa vehkeet tukkoon ettet enää saata maailmaan uusia tulevia yhteiskunnan riippakiviä.[/QUOTE]

ei tarvetta kuule. sairaus vei kohtuni.

pidätkö kiinni vaatimuksistasi, vai lipeätkö? Mitä konsteja itse käytät?

Toki lapsi narisee ja on hankala, jos sulla on olo ettet pärjää. Mitä jos kyselisit lähimmäisiltä, näkevätkö he jotain mitä itse et huomaa?

Mikä siinäkin on, että jos joku menee sanomaan että heikottaa, niin täällä joku korppi heti hyökkää ilkeilemään. Ikään kuin sinun voimasi siitä lisääntyisivät, että joku tulee kusemaan jaloille.

Lapset kitisee ja kiusaa toisiaan,ihan normi settiä. Kun mietit omaa vanhemmuuttasi, ÄLÄ LUE PALSTAA!!!! Saat vaan pahan mielen kun kuvittelet että toisilla ois jotenkin erilaista kuin teillä. Syyllisyys on raskas taakka kantaa mukana, siinä ei ehdi nauttia lapsistaan yhtään!

Yhteistyössä