mä en oo uskaltanu vieläkään käydä Nordean verkkosivuilla maksamassa laskuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiakas

Vieras
kun oli se huijausjuttu ja huomenna tarvis maksaa laskuja.Tarviiko mun nyt sit kun meen maksaan ni tehdä sinne joku puhdistusjuttu vai mikä se oli ja mistä sen saa?onko siellä suora linkki siihen?

Mä kävin just. Ei siellä oo mitää, katot vaa ettei muutu enkunkieliseks ne sivut ja siellä on linkki infoon, josta saat ladattuu haittaohjelman poistotyökalun, jos oot epävarma. Mut sivut tökki ihan sikana, eli todella hitaat. Laskunmaksu kyl onnistu...

Mitään puhistujuttua tarvii tehä, tai en oo ainakaan minä tehny ja koko ajan nettipankkia käyttäny, suoraan vaan nordean sivuilta sinne verkkopankkiin niin nou hätä..Eikös se ollu joku sellanen et jos kysyy uudestaan tai englanniks niin sit ei kannata niitä tunnuksia sinne näpytellä?Mut tosiaan, ihan ongelmitta tässä oon ite ainakin käyttäny sitä..

no huomenna sit varmaan pakko maksaa ne pois.Mä oon ihan paniikissa et rahat hävii tai jotain ja muutenki pelkään et jos sieltä pomppaa ykskaks jotain outoo eteen ni painanko rastista itteni pois vai kirjaudunko normisti ulos.

Yhteistyössä