Mä en oo lainkaan hoksannut miten paljon kuvia pystyy käsittelemään :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
o5aj4w.jpg

nopeesti ja huonosti tehty, tiedän. Nyt vasta huomaan kaikki virheet.

Tässä muuttuu ulkonäkö jo tosi paljon. ;)

Beep: tuo muokkaus on tosi upea. Ulkonäkö ei oikeastaan muutu, mutta silmät on paljon paremmat ja muutenkin näyttää paljon paremmalta. Mun mielestä tossa alkuperäisessä kuvassa on jotenkin ihan hölmö ilme. Sun muokkauksessa ilme näyttää hyvältä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Idunnor: sullakin tosi hyvä versio :). Siitäkin saatu se vähän "pöhnäinen" silmien katse pois. Sun ja Beepin esimerkit kertoo sen, että kuvia todella voi muokata muuttamatta kuitenkaan sitä alkuperäistä ideaa :). Edelleen noissa muokatuissa kuvissa näytän kyllä paremmalta, mutta ehkä mä kestän sen :D

• Tykkää
Reactions: idunnor
mäkin ennen nukkumaan menoa innostuin leikkimään kuvien kanssa, ensimmäisessä näkyy ihon epätasaisuus, kiilto ja punoitus, juonteet ja luomi, toisessa on ihoa kirkastettu ja tasoittu ja värejä vähän muuteltu, kolmas on sepia kuva.
Piirteitä en ole yrittänytkään muokata.

• Tykkää
Reactions: idunnor
myös netissä on online-muokkausohjelmia, jotka ovat helppokäyttöisiä.
Select a photo effect or try goodies application
esim. tuolla on suotimia pop artista vanhaan kuvaa, öljymaalaukseen ja piirrokseen. Kehyksiä voi lisäillä jne.

Face in Hole: create your funny photos online | PHOTO FUN - FunPhotoBox
Tuolla saat piirteesi lykättyä vaikka shrekin naamaan
tai helposti näyttämään siltä, että naamasi on talon päädyssä tai valomainoksessa.
Animated photo effect Street. Create gif animated pictures with your photos online. Gif animated backgrounds designed by FunPhotoBox.
Funny photo effect City Billboard. Create funny photos and gif animations online. Photo fun with FunPhotoBox

Idunnor: sullakin tosi hyvä versio :). Siitäkin saatu se vähän "pöhnäinen" silmien katse pois. Sun ja Beepin esimerkit kertoo sen, että kuvia todella voi muokata muuttamatta kuitenkaan sitä alkuperäistä ideaa :). Edelleen noissa muokatuissa kuvissa näytän kyllä paremmalta, mutta ehkä mä kestän sen :D

Musta sä näytät iha iteltäs muokatussakin :)

Yhteistyössä