mä en oo laihtunu viikossa grammaakaan :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
vaikka oon urheillu kun hullu ja laittanut ihan kaiken syömäni kiloklubiin. mulla on sinne laskettu 770 kalorin vaje ja noin suunnilleen se on pitänyt. joskus enemmän, joskus vähemmän. tai ehkä paremmin joku päivä koska kaksi viikkoa vasta menty. en ole aina syönyt terveellisesti, mutta kalorien sallimissa rajoissa siten että jos olen syönyt epäterveellisemmin, sen on tietenkin tarkoittanut että olen voinut syödä vähemmän. ja nälkä on kyllä ollutkin...

no ajattelin että kai sitä ainakin nesteiden takia luulis ekojen viikkojen aikana painon tippuvan mut ei... ei yhtään... vyötärön ympärydkin on aika tarkalleen sama.

kai se olis sama vaikkei laihduttais ollenkaan... pääsis helpommalla...*masennus*...

Hei, ei vIIKOSSA tapahdu ihmeitä, hyvä ihminen!

Sulla pysyy motivaatio paremmin yllä, kun lukitset puntarin ja mittanauhan kaappiin aina kuukaudeksi kerrallaan, siinä ajassa tapahtuukin jotain. Paino ei alene yhtään nopeammin sitä viisaria kyttäämällä, siitä tulee vaan stressi.

Tsemppiä!

:)

no stressin ainakin sain. mutta kun aina ohjeissa puhutaan kerta viikkoon punnituksista ja viikossa laihtuu näillä ohjeilla näin ja näin paljon...

Ohjeet ja todellisuus eivät aina kohtaa. Ihmisistä on hauskempaa alkaa dieetille, joka lupaa tietyn pudotuksen per viikko, kuin sellaiselle, joka lupaisi tuloksia pitkällä tähtäimellä. Motivaation ei näennäisesti tarvitsisikaan riittää kuin viikon jaksoksi kerrallaan, vaikkakin sitten monta kertaa peräkkäin.

Mä olen tämän asian niin viimeisen päälle kantapään kautta oppinut, ettei ole tosikaan :D Hyvä, jos en hypännyt vaakaan kahdesti päivässä ja stressaten!

Nykyään vaaka pölyttyy sohvan alla, kunnes epäsäännöllisen säännöllisesti siinä pistäydyn tutkimassa tuloksia. Hyvin toimii.

no siis kyllä tässä on kyse ihan elämäntapamuutoksesta, mutta pakko seurata jotain ohjetta jotta paino putoaisi. varsinkin kun omaa tietoa on niin vähän. laskin että tän päivän saldoksi tulisi 1440 kilokaloria... onko se sitten liikaa painonpudottajalle?

Jos lohduttaa niin oma painoni on pysynyt 62 kilossa kohta 9 kuukautta. Ja kaiken lisäksi sairastan tällä hetkellä kilpirauhasen liikatoimintaa enkä vajaatoimintaa :D Munhan pitäis suorastaan laihtua tässä tilassa. Toisaalta positiivisena asiana on se, et paino ei ole noussutkaan.

Silti vain sitkeästi jatkan urheilua sekä kevennettyä ruokavaliota. Onhan sen ansiosta kuitenkin aikaisemmin tippunut 24kg puolessa vuodessa. Ehkä keho haluaa nyt pitää pienen tasoitusvaiheen.

Et jaksa vain ponnistella eteenpäin, kyl ne kilot jossain vaiheessa tippuu. Mittaile myös mittanauhalla, senkin tulokset voivat olla iloisia yllätyksiä.

no siis kyllä tässä on kyse ihan elämäntapamuutoksesta, mutta pakko seurata jotain ohjetta jotta paino putoaisi. varsinkin kun omaa tietoa on niin vähän. laskin että tän päivän saldoksi tulisi 1440 kilokaloria... onko se sitten liikaa painonpudottajalle?

Kyllä ohjeita sopii noudattaa, ei siinä mitään vikaa ole. Välillä vaan tulee jumeja, joillakin heti alussa, ja käytännöllisesti katsoen kaikilla siinä "matkan varrella" useampaankin otteeseen. Siihen kannattaa henkisesti varautua, ettei heitä kirvestä kaivoon ekan jumin tullen.

Jos painonpudotuksen yhteydessä harrastaa paljon liikuntaa, mittanauha on jossain vaiheessa paempi indikaattori, sillä lihasmassan kasvu tietysti näyttää vaa'assa siltä, ettei paino olekaan pudonnut, eli ettei muka läskiä olisi lähtenyt.

Kyllä se siitä. Juothan tarpeeksi vettä? Juotavan määrässä ei sovi säästellä.

no se mittanauha näyttää ihan samaa lukemaa mutta sen ymmärränkin kun matkaa takana vasta kaksi viikkoa. juon varmaankin liian vähän. juon aika paljon vichyjä. hedelmäsokerilla makeutettuja ja ilman.
onko siis tuo 1440 kaloria liikaa? tuon saan aikaan aika helposti. tuota vähemmällä kyllä pitäisi mennä nukkumaan nälkäisenä, mutta valitsen sen jos se tuo enemmän tuloksia. pikadieettiä en siis tässä ole noudattamassa mutta ymmärrän senkin että laihduttaessa täytyy syödä vähemmän kuin ylläpidossa.

Yhteistyössä