Mä en olis ikinä uskonut...

14.07.2007
696
0
16
...tän olevan NÄIN rankkaa - meinaan olla 14 tuntia päivässä kahden lapsen kanssa kotona ja hoitaa lisäksi koti ja kaksi koiraa :ashamed: :ashamed:

Mies lähtee aamulla kuuden maissa ja tulee joskus kahdeksan maissa kun muksut on jo menneet tai just menossa nukkumaan. Koirat vaatii kaksi lenkkiä ja uloslähtö ei oo mikään helppo juttu :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ehkä tähän tottuu... toivottavasti :/

Ja anteeksi jos jonkun mielestä valitan turhasta... Tää on vaan mulle itselle todella rankkaa - joku voi ajatella täysin toisin.

mä laitan aamulla koiran ukon matkaa pika-pissille, sit kun ähdetään ulkoilee 3lapsen kanssa, kävelytän koiraa lenkin ja sen jälkeen lasten kans temmellystä.. sama iltapäivällä, ja illal ukko taas tullessaan laskee pika-pissalle..
olisko mahdollista tuo pika-pissitys tehdä ukon, auttaa kummasti kun ei tarvii kiirehtiä sitä et toiselta tulis tavarat lattialle?

Saat valittaa. Arkea on joskus tosi raskasta pyörittää munkin mielestä. En tunne edes huonommuuta yhtään, en edes vaikka joku viiden lapsen äiti hehkuttaisi kuinka ei tunnu missään. Mustapa tuntuu ja saan valittaa ja piste. Ota säkin vaan sama asenne. Joskus kun väsyy ja saa jossakin vähän purkaa se jo auttaa fiilistä.. Meilläkin mies poissa 12-14 tuntia päivässä. Tsemppiä!

Eniten ärsyttää se, että aina just näin vähän ennen kun ukon "pitäis" tulla kotiin niin se soittaa, että tulikin vielä yks keikka ja menee kaks tuntia... Millään suunnitelmilla ei ole väliä, ei lasten tunteilla, ei millään... Töitä vaan pitää hitto painaa :headwall:

No, kai tää tästä helpottaa ajan myötä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
mä laitan aamulla koiran ukon matkaa pika-pissille, sit kun ähdetään ulkoilee 3lapsen kanssa, kävelytän koiraa lenkin ja sen jälkeen lasten kans temmellystä.. sama iltapäivällä, ja illal ukko taas tullessaan laskee pika-pissalle..
olisko mahdollista tuo pika-pissitys tehdä ukon, auttaa kummasti kun ei tarvii kiirehtiä sitä et toiselta tulis tavarat lattialle?

Kyllä mies käyttää koirat aamulla, mutta eihän ne mitään tee viiden aikaan aamuyöstä
:headwall: Lähdetään ulos ysin maissa ja ne jaksais siihen asti pidättää ilman tuota aamu"lenkkiäkin", mutta tää iltapäivä mättää, kun toista kertaa ei jaksais enää lähteä :ashamed: :ashamed:

Tervetuloa mun arkeen! :wave: :D Tuon lisäks meillä on 2 kissaa ja 6 kissanpentua jotka alkavat nyt opetella syömään ja hiekkalaatikolla käyntiä.
Käyn myös 2 kertaa viikossa töissä tekemässä yövuoroja ja lapsenhoitaja ei ole kuin ne yöt jotka itse olen töissä ja aamulla töistä tullessa jatkan kotihommia... Mies viikot poissa. Tulee la päivällä ja lähtee ma aamuna.
Välillä on rankkaa, mutta viihdyn kyllä kotona. :heart: Ja nyt alkaa helpottaa, ku tulee kesä, ja lämmin, eikä tarvi enää puita roudata joka käänteessä sisälle. (Meillä kun lämmitetään vain puilla :whistle: )