Mä en ole vielä löytänyt hyvää rahkapiirakan ohjetta

Mun mielestä pullapohjainen on just paras. Täytteeseen laitan maitorahkaa, kermaa, kananmunaa, vaniljaa, sokeria, raastettua sitruunankuorta, sitruunamehua ja rusinoita. Joskus myös vadelmia, jos sattuu olemaan.

Just tein yks päivä rahkapiirakkaa ja muropohjaan :) Tuli tosi hyvä! Täytteeksi laitoin punasia viinimarjoja ja sitten purkin rahkaa, 1dl kermaa, sokeria olikohan 1dl.

[QUOTE="vieras";23752062]Just tein yks päivä rahkapiirakkaa ja muropohjaan :) Tuli tosi hyvä! Täytteeksi laitoin punasia viinimarjoja ja sitten purkin rahkaa, 1dl kermaa, sokeria olikohan 1dl.[/QUOTE]

Ai niin ja yks muna!

Mä en käytä ohjetta, mut siis joku pohja, mitä millonkin, useimmiten taidan tehdä muropohjan, ja siihen joukkoon välillä jotain makua, esim. omppupiirakkaan kanelia. Rahkatäytteeseen rahkaa, munia, sokeria, vaniljaa, ja sit makua... Aina on ainaki kauheesti kehuttu :D

[QUOTE="pypylleröinen";23752153]Mä en käytä ohjetta, mut siis joku pohja, mitä millonkin, useimmiten taidan tehdä muropohjan, ja siihen joukkoon välillä jotain makua, esim. omppupiirakkaan kanelia. Rahkatäytteeseen rahkaa, munia, sokeria, vaniljaa, ja sit makua... Aina on ainaki kauheesti kehuttu :D[/QUOTE]

Mä oon sellainen leipuri etten osaa tehdä tuollein ilma ohjetta :ashamed:

Tää ei ole rahkapiiras, mutta vastaava kylläkin, elikkä valmis piirakkapohja ja siihen täytteeksi turkkilaista jogurttia, valkoista suklata rouheena ja kananmuna, päälle mangoa tai persikkaa. Oli muuten hyvää ja tosi helppo tehdä.
Ohje oli uusimman Seura-lehden takakannessa ainakin :)

Yhteistyössä