Mä en ole mielestäni mikään tiukkapipo lasten kanssa mutta mua ottaa niin päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
ne vanhemmat ketkä antaa lasten ajaa ilman pyöräilykypärää! Etenkin ne pienet lapset!

Meidän pihalla pyöräilee alvariinsa 3-5 vuotiaita lapsilla ja kypärää ei ole!

Missä vika? Eikö vanhepmpia kiinnosta, eikö ne välitä?

Varmaan kivaa sitten, kun kallo on halki ja kypärä vaikka OLISI voinut auttaa...

Entä sitten ne vanhemmat ketkä ei laita lapsilleen turvavöitä autossa :o Justkin oli uutisissa että turvavyöratsiassa oli jäänyt 40 tällaista tapausta kiinni... (Ja muistattekos sitä kun yhden perheen lapset pomppi takapenkillä, ovi aukes ja pikkutyttö tippui ulos autosta suoraan bussin eteen... Kallis läksy vanhemmille)

Huh huh... Tosta tulee mieleen pikkuveli pari vuotta sitten. Rullaluisteli pihalla ilman kypärää, isä sanoi sille, että nyt kypärä päähän, muuten lähtee rullikset. Pikkuveli jotain väitti vastaan, mutta lopulta laittoi kypärän päähän... Tunti myöhemmin tuli sisään huutaen ja itkien, oli lentäny TOSI pahasti naamalleen, koko naama ihan auki. Kypärä saattoi hyvinki pelastaa hänet aivotärähdykseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Ja naapurin alle 10 veet pyörii ulkona vielä puoli kymmenen aikaan kouluiltoina.... Ja tuttava antaa 6vuotiaan kattoa leffoja 9 jälkeen... Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

..ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa..

mut ihan älyttömyyksiin törmää kyllä päivittäin, töissäkin näkee jos jonkinlaista. Mut kukin tavallaan..

Juu..mua kummastuttaa äidit ja isit joilla on varaa ostaa itelleen saunakaljaa mutta lapsen limpparit jää kauppaan kun ei oo varaa. Ja sisaruksista toinen saa merkkivaatteet ja urheiluvälineet, toinen perii sukulaisten vanhoja. Ja päästetään alakoululaiset lauantai-iltana kahdeksan jälkeen kylille. kaikkea sitä onkin.

Yhteistyössä