Mä en oikeasti tiedä koska pitäis lähteä synnytyssairaalaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiekuva kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kiekuva kana

Aktiivinen jäsen
13.09.2010
1 798
0
36
:snotty: ja kolmas lapsi tulossa..kaksi ekaa on käynnistetty.
Eilen supisteli aika säännöllisesti pari tuntia ja sitten ne loppui. Tänään tullut tässä illalla tosi kipeitäkin, nyt selkää vähän särkee ja välillä supistaa...mutta mä en oikeasti tiedä:ashamed: Matkaakin on 60km.

39+4 taitaa olla. Nyt on aika hajanaista tää supistelu, siis pitkiä välejä. Kohdunsuu ollut 4cm rv 35+5, sen jälkeen ei oo katottu. Viimeksi synnytys kesti 5h.

Jos ne on säännöllisiä, vaikkakin pitkällä valillä ne supistukset, niin kyllä mä vähintään soittaisin synnärille. Mieluummin varman päälle, kun riskillä jää kotiin =)

Mulla oli epäsäännöllisen säännöllisiä lieviä supistuksia (välit 4-15min.) monta tuntia. Sitten ne säännöllistyi neljään minuuttiin ja niitä seurailin muutaman tunnin. Eivät olleet mitenkään hirveen kipeitä vielä. Sitten kun aloin olla varma, että ei nämä tästä lopukkaan niin lähdettiin sairaalaan, vaikka en niin hirveeeen kipeenä vielä ollut, kuitenkin supistuksia oli jo monta tuntia ollut alle viiden minuutin välein. Vauva syntyi kahdeksan tunnin päästä sairaalaan menosta, tosin hommaa nopeutettiin jossain vaiheessa.

Erona edellisiin supistuksiin (joita siis oli monena iltana suht säännöllisesti useamman tunnin) oli että nämä hieman tuntui voimistuvan ja tulivat lähes tasan neljän minuutin välein.

Tai jos oot niin kipeä että taju lähtee jokaisen supparin aikana. Säännöllisyydestä viis =) Mulla ei oo koskaan ollu minkäänlaista säännöllisyyttä suppareissa, mä vaan luulin kuolevani siihen kipuun. Saliinki päästii heti sairaalaan mentäessä kipujen takia eikä avaavien tai säännöllisten supistusten takia. Mulla avautuminen pysähtyny 3 cm ja kamalat kivut vaan. Sitte kun on tippa laitettu niin muksut on tullu ulos saman tien.

Yhteistyössä